După primul șoc al publicității agresive, vă propun spre vizionare alte afișe și postere ingenioase, care, printr-un aspect, zic eu potrivit, îmbinat cu un mesaj incisiv, pe alocuri chiar tăios, transmit un mesaj puternic, cu dublu înțeles, care ne pune pe gânduri. Acest gen de publicitate mai agresivă sau publicitate incisivă are rolul de a ne proteja de capcanele zilnice ale vieții sau pe care ni le întindem singuri, protejându-ne integritatea fizică sau chiar viața.

Publicitate incisivă - Nivea

Nivea – pentru că viața ne face riduri.

Fitness

Fitness

Publicitate incisivă - Rolă pentru scame

Rolă pentru scame.

Până nu este prea târziu

Până nu este prea târziu (WWF – World Wide Fund for Nature – este o organizație non-guvernamentală pentru conservarea naturii și restaurarea ecologică a mediului natural).

Publicitate incisivă - Whiskas

Hrănește-ți pisica cu instincte.

Publicitate incisivă - Despădurire

15 km pătrați de pădure tropicală sunt tăiați în fiecare minut.

Unele lucruri nu pot fi acoperite

Unele lucruri nu pot fi acoperite.

Wonderbra

Wonderbra – potrivire naturală.

Publicitate incisivă - Glassex

Glassex

Ecovia

Nu scrie mesaje în timp ce conduci!

FedEx

FedEx Express

Publicitate incisivă - Nike

Nike

Durex

Durex (extra large).

Înfricoșător

Înfricoșător / mult mai înfricoșător.

Centura de siguranță

Centura de siguranță te ține în viață.


Alte articole captivante


ROMÂNIA PE INTERNET      Datele publicate de Eurostat - Biroul de Statistică al Uniunii Europene, reprezintă numai o mică parte din rezultatele unui studiu referitor la accesul europenilor (statele din Uniunea Europeană, plus Islanda, Norvegia, Croația, Muntenegru, Macedonia și Turcia) la tehnologiile informației. Am extras câteva informații care par mai interesante.      Procentul persoanelor din UE, care au utilizat Interne...
RĂSPUNSURI PENTRU TEST CU IMAGINI      Răspunsuri pentru test cu imagini: dacă ați fost atenți, puteți verifica răspunsurile imediat. Imaginile tăiate cu un X nu au același “aspect” (un pătrat de o anumită culoare trebuie să se suprapună mereu peste alte pătrare de aceiași culoare) ca și celelalte. Culorile cu care am marcat X-ul (cele 2 diagonale) au legătură cu culorile pătratelor care nu se potrivesc în imagine. Răspunsuri pentru test...
TOALETA VIITORULUI      În zilele noastre aproximativ 11% din populația lumii nu are încă acces la apă curată (potabilă). Probabil nu ne gândim adesea la apa pe care o consumam zilnic, dar ne facem griji mai des că o toaletă nu este curată. Ca un proiect comun în viața noastră, există încercări diverse pentru a îmbunătăți aceste lucruri. Iată unul dintre ele, care poate fi descris foarte simplu, în două cuvinte: toaleta viito...
BUTON PENTRU PRODUSE ROMÂNEȘTI      În ultima vreme a apărut un fel de emulație din partea unui grup cu puternică identitate națională care îndeamnă tot românul să cumpere produse românești. Prin intermediul internetului și a rețelelor sociale primim imbolduri de „patriotism alimentar” și suntem stimulați la acțiuni de genul: cumpărați produse românești, păstrează banii în România, cumpără numai produse fabricate la noi în țară, ia produ...
LAMPA GRAVITAȚIONALĂ      Știați că în prezent există peste 1,5 miliarde de oameni în lume care nu au acces la rețeaua electrică? Aceste persoane se bazeze, în schimb, pe combustibili derivați din petrol (gaz, petrol lampant, kerosen, etc.) pentru iluminarea locuințelor, după ce soarele apune. O companie britanică speră să aducă lumină electrică pentru aceste persoane.      Lampa gravitațională (Gravity Light) este o abordar...
OCHELARI PENTRU CEASUL BIOLOGIC      Cu toate că nu sunt nici de departe eleganți, ca o pereche de ochelari obișnuiți, oamenii de știință australieni, după 25 de ani de cercetări, ne asigură că au creat un dispozitiv, puțin ciudat, sub forma unor ochelari, care ne va ajuta să dormim mai bine. Numiți "Re-Timer", ochelarii emit o lumină verde, slabă ca intensitate, care ar fi în măsură să ne reseteze ceasul biologic al corpului. Profesorul ...
ROMÂNIA PE LOCUL 72      România s-a menținut pe o poziție medie, din 185 de țări, în clasamentul anual referitor la mediul de afaceri Doing Business 2013 al Băncii Mondiale, după ce în ediția precedentă a coborât șapte locuri. Raportul instituției internaționale clasează România pe locul 72 și a analizat intervalul iulie 2011 - iunie 2012.      Pentru a determina cât de ușor este să faci afaceri în statele analizate, BM anal...
PRODUCȚIA DE AUTOMOBILE 2012    Producția de automobile este un indicator important în economia unei națiuni. Organizația Internațională a producătorilor sau constructorilor de autovehicule (International Organization of Motor Vehicle Manufacturers) a fost înființată la Paris, în 1919. Această organizație mai este cunoscută și sub numele de  “Organisation Internationale des Constructeurs d’Automobiles” (OICA). De curând, OICA a publica...
TOP ORAȘE 2012      Firma americană de consultanță Mercer a realizat un clasament al primelor orașe din lume, dintr-un total de 221 orașe studiate. În stabilirea pozițiilor din clasament, firma a ținut cont de prețurile imobiliarelor în comparație cu venitul mediu al locuitorilor, de calitatea sistemul medical și de sănătate (boli infecțioase, canalizare, depozitarea deșeurilor, poluarea aerului, etc), de mediul politico-...
PISICA URCĂ SAU COBOARĂ?      O întrebare extrem de simplă pentru imaginea următoare: pisica urcă sau coboară?      După rochia cu două nuanțe de culoare (negru și albastru s-au dovedit a fi culorile inițiale), se pare că a apărut o nouă dezbatere, care face furori pe Internet, referitoare la o umilă pisică. La prima vedere a acestei fotografii alb-negru unii spun că pisica se deplasează pe scări în jos, iar alții sunt convinși ...