Anual mai multe firme binecunoscute își schimbă emblema sau logo-ul. Mai jos sunt câteva mărci de renume care și-au schimbat logo-ul anul acesta și au logo noi pentru 2014.

     Așa cum spuneam și anul trecut, un logo, numit uneori și siglă, este un element grafic folosit pentru identificarea unei firme, a unui produs, a unei organizații, a unui eveniment etc. El poate fi compus din una sau mai multe litere, o imagine sau o combinație a acestor elemente, iar în context legal logo-ul este marca înregistrată a unei firme, a unui produs, a unei organizații, a unui eveniment etc. De obicei, agenții de publicitate însărcinează designerii cu crearea unui logo reprezentativ, care trebuie să evidențieze semnificația numelui sau activitatea companiei și să redea renumele acesteia. Acest lucru poate fi realizat printr-un simbol grafic și/sau al unui scris selectat.

     În continuare, iată câteva dintre aceste companii (în partea dreaptă sunt logo-urile noi, iar în partea stângă cele anterioare sau deja vechi):

1. Bacardi

Bacardi vechi          Logo noi pentru 2014 - Bacardi

2. PayPal

PayPal vechi          Logo noi pentru 2014 - PayPal

3. Black & Decker

Black & Decker vechi          Logo noi pentru 2014 - Black & Decker

4. Lipton

Lipton vechi          Logo noi pentru 2014 - Lipton

5. Cadilac

Cadillac vechi          Logo noi pentru 2014 - Cadillac

6. Inter Milano

Inter Milano vechi          Logo noi pentru 2014 - Inter Milano

7. Reebok

Reebok vechi          Logo noi pentru 2014 - Reebok

8. Visa

Visa vechi          Logo noi pentru 2014 - Visa


Alte articole captivante


POPULAȚIA URBANĂ A LUMII      Potrivit unui nou raport al Organizației Națiunilor Unite lansat luna trecută, 54% din populația lumii trăiește în zone urbane, iar până în 2050 este de așteptat să crească la 66%. Previziunile arată că urbanizarea combinată cu creșterea generală a populației lumii ar putea adăuga încă 2,5 miliarde de oameni populației urbane până în 2050. Raportul remarcă faptul că cea mai mare creștere urbană va avea...
PIRAMIDA BOGĂȚIEI      Toată lumea își dă seama că există un decalaj consistent între bogați și săraci, dar privind imaginea următoare, numită sugestiv piramida bogăției, putem să ne dăm seama mult mai ușor de modul în care bogăția mondială este defalcată între cei extrem de bogați, cei bogați și ceilalți, ca să nu spun săraci.      Piramida averilor, realizată în baza datelor furnizate de Credit Suisse, prin raportul averi...
CONTRA ALZHEIMER      Alzheimer este o boală care apare la persoanele în vârstă. Aceasta se manifestă prin deteriorarea progresivă și accentuată a funcțiilor de cunoaștere ale creierului. Bolnavul își pierde capacitățile intelectuale și valoarea socială a personalității sale. De asemenea, are tulburări de comportament și ajunge la starea de demență. Alzheimer este cea mai comună formă de declin mintal la persoanele în vârst...
800 000 de ROMÂNI      Portabilitatea numerelor permite utilizatorilor de servicii de telefonie să își păstreze numărul de telefon atunci când schimbă furnizorul. Se pot porta numerele de telefonie fixă, mobilă și numere speciale, precum cele din categoria 0800 sau 0900. Portarea se face doar în cadrul aceleiași categorii (fix-fix, mobil-mobil).      Mai mult de 800.000 de numere de telefon au fost portate, din octombrie ...
PRAFUL COSMIC INVADEAZĂ ATMOSFERA      Suntem conștienți, dar totodată nepăsători, că Pământul devine din ce în ce mai murdar. Dar probabil nu știți că o parte din această murdărie provine din spațiu. În fiecare zi, atmosfera Pământului este invadată de praf provenit de la meteoriți, de toate formele și mărimile, comete, asteroizi și planete vechi, apuse demult. Acest nor de particule fine, incredibil de mici, asemănătoare ca dimensiune cu ...
SPAM-UL LA NIVEL MONDIAL      Spamming sau spam este procesul de expediere a mesajelor electronice nesolicitate, de cele mai multe ori cu caracter comercial, de publicitate pentru produse și servicii dubioase, practicată în industria marketingului electronic și de proprietarii de site-uri pornografice. Spam-ul se distinge prin caracterul agresiv, repetat și prin privarea de dreptul la opțiune.      Mesajele electronice nesolicitat...
EXPLICAȚIA ȘTIINȚIFICĂ PENTRU MIROSUL PICIOARELOR      Mirosul picioarelor este o problemă cu care se confruntă multe persoane și creează disconfort, chiar senzația de jenă, putând duce uneori la apariția unor complexe de inferioritate.      Primul lucru care duce la mirosul picioarelor este transpirația. Unele locuri din corpul uman au concentrații mai mari de glande sudoripare, iar picioarele sunt pe primul loc în această listă. Fiecare picior are peste...
URBANIZAREA ȘI INDICELE DE PROSPERITATE      ONU a publicat de curând un raport special (State of the World’s Cities 2012/2013) referitor la prosperitatea orașelor. Orașul este considerat originea prosperității. Orașul este locul în care ființele umane pot găsi satisfacerea nevoilor de bază și accesul la bunuri publice esențiale. El este, de asemenea, locul în care ambițiile, aspirațiile și alte aspecte materiale și imateriale ale vieții pot fi r...
RISCUL DE SĂRĂCIE SAU EXCLUZIUNE SOCIALĂ      Unul dintre cele cinci obiective principale ale Strategiei UE este de a reduce sărăcia prin eliminarea a cel puțin 20 de milioane de oameni supuși riscului de sărăcie sau excluziune socială până în anul 2020. Acest articol prezintă comparații geografice ale indicatorului care descrie sărăcia și excluziunea socială în Uniunea Europeană, folosind cele mai recente date (2011 și 2012) din statisticile UE r...
EURO-BAROMETRU MULTILINGVISTIC      Comisia Europeană realizează, în cadrul sectorului de analiză publică, sondaje periodice cu privire la "Europenii și limbile lor". Ele oferă o imagine de cunoaștere a limbii, învățarea limbilor străine, precum și atitudinea față de limba maternă și învățarea altor limbi. Până în prezent, trei studii au fost efectuate: în 2001, în 2006 și în 2012.      Ultimul sondaj a fost realizat în primăvara anului...