Coca-Cola face o încercare spectaculoasă pentru a-și impulsiona vânzările.  Îmbuteliatorului principal al companiei în Europa – Coca-Cola Enterprises – a emis la sfârșitul lunii iunie a.c. un raport care identifică o varietate de moduri prin care poate crește vânzările în următorii cinci ani în Europa.

     Pornind de la premiza că micul dejun este o “masă completă”, adesea menționat ca fiind cea mai importantă masă a zilei, și că aproximativ un sfert din toate băuturile consumate într-o zi sunt se beau înainte de ora 10, raportul a căutat un răspuns la întrebarea: „Cum putem motiva oamenii ca alte băuturi răcoritoare, cum ar fi piureuri din fructe, sucuri și alte produse naturale să fie o parte din ritualul de dimineață comun, în același mod cum cafeaua și ceaiul sunt acum?” Compania din Atlanta își propune să-și diversifice producția în Europa câștigând astfel mai mulți clienți.

Coca-Cola

     Raportul este optimist și vine în urma unei scăderi a consumul de băuturi acidulate în țările dezvoltate, precum și în SUA, pe fondul temerilor că acestea produc o creșterea în greutate. La fel ca rivala Pepsi, Coca-Cola a încercat să combată criticile angajându-se în lupta împotriva obezității, prin produse, la fel de bune la gust, dar care folosesc îndulcitori naturali. Cu toate că băuturile acidulate rămân produsele reprezentative pentru ambele companii, acestea sunt în căutarea de alte produse. Primul pas l-au făcut cu băuturile pentru sportivi și cu ape naturale îmbuteliate.

Coca-Cola 1

     Coca-Cola Enterprises vede o oportunitate în Europa, raportul constatând că nu există băuturi răcoritoare concepute ca băuturi „de relaxare”, așa cum există în Japonia și SUA. Alte modalități de a crește vânzările includ băuturile răcoritoare ușoare pentru adolescenți, la prețuri potrivite, care să fie servite în diverse locuri, cum ar fi sălile de cinema.

Coca-Cola 2

     Raportul constată că oamenii doresc să fie mai sănătoși și de aceea beau mai multă apă (apa de la robinet și băuturile calde fiind cele mai comune băuturi la domiciliu), dar  băuturile răcoritoare pot oferi alternative gustoase pentru sănătate.

Sursa : Daily Mail

 


Alte articole captivante


BICICLETĂ vs AUTOTURISM      Vânzările de mașini sunt în scădere în Europa, iar bicicleta pare a devenit modul preferat de transport pentru aproape fiecare stat membru. Se remarcă că vânzările de  biciclete încep să depășească vânzările de automobile în mai multe țări, devenind un fenomen la nivel continental. De exemplu, anul trecut, în Italia au fost vândute mai multe biciclete  decât mașini, pentru prima dată de la al doilea ră...
ACCESORII PENTRU VIITOR?      Am descoperit mai multe “suplimente de viață”, ciudate sau poate interesante, care au prezentat un interes mai mare pentru o parte din cei ce au gândiri futuriste și vizionare. Nu pot deocamdată să mă pronunț asupra utilității lor, dar poate puteți voi să le clasificați într-un fel.      1. Ați putea încerca rochia INTIMACY care devine din ce în ce mai transparentă odată ce bătăile inimii purtătoarei ...
CHINA – CHESTII PUȚIN ȘTIUTE      Despre China se vorbește în ultimul timp destul de mult, pe de o parte de bine, pe de altă parte de rău. Nu vreau să fac acum comentarii despre realizările sau imperfecțiunile statului chinez, dar am întocmit o listă de fapte din istoria și actualitatea chineză care sunt mai puțin cunoscute și mediatizate. În ciuda dimensiunii sale, China se încadrează într-un singur fus orar. C...
CEL MAI POPULAR MUZEU DE PE PLANETĂ      Louvre, sau dacă vă place mai mult Luvru, există în inima Parisului de peste 800 de ani. A devenit dintr-o fortăreață medievală un palat regal, fiind locul unde s-au luat multe decizii și o adevărată casă pentru regi, regine, împărați și mari artiști. Cu aproape 10 milioane de vizitatori anual, este cel mai popular muzeu sau muzeul cel mai vizitat de pe Pământ.      Deoarece în acest an muzeul împli...
BLUGII CARE ÎȘI SCHIMBĂ CULOAREA      Designerul Naked & Famous Denim este cunoscut pentru abordările creative și mai puțin așteptate, când vine vorba de crearea de haine. De curând, a creat o pereche de blugi termo-cromatici, care își schimbă culoarea în funcție de temperatura corpului purtătorului. Când este frig, blugii au culoarea albastru. După ce se încălzesc, prin purtare, de la temperatura corpului, culoarea blugilor se modific...
PRIMELE 30 MĂRCI DIN LUME – TOP      Revista Forbes a definitivat lista celor mai puternice branduri (mărci) din lume pentru anul 2012. Topul complet, cuprinzând 100 de mărci, a fost publicat în luna octombrie a.c.  Vă prezint primele 30 de companii din acest clasament:  Loc  Marca (brand) Valoare (miliarde $)  Clasament  Venituri (miliarde $)  Publicitate (milioane $)     Domeniu de activitate 1 Apple    87,1  ...
RENUNȚĂM LA FARFURII?      Spălarea vaselor nu este o treabă plăcută, chiar deloc. Cei care pot folosi o mașină de spălat vesela au, de asemenea, grijile lor. Dar, datorită unei noi invenții, spălarea farfuriilor ar putea să ajungă de domeniul trecutului. Cunoscută sub numele de Bake.A.Dish, ustensila produce farfurii, castroane, platouri sau boluri în care se pot pune orice mâncare sau alte produse alimentare de prin bucătărie....
INTUIȚIA FEMININĂ ȘI MASCULINĂ      Intuiția este capacitatea conștiinței de a descoperi, pe cale rațională, în mod spontan, esența, sensul unui lucru, a unei probleme sau al unui obiect. Într-un alt fel, ea este capacitatea gândirii de a descoperi nemijlocit și imediat adevărul pe baza experienței și a cunoștințelor dobândite anterior, fără raționamente logice preliminare sau facultatea de a înțelege iute sau chiar de a ghici. La a nive...
FRICA DE MATEMATICĂ      Cu puțin timp în urmă, am scris despre Programul Internațional pentru Evaluarea Elevilor (PISA) realizat de către Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OECD). Astăzi revin cu câteva concluzii referitoare la îngrijorarea pe care o manifestă elevii față de matematică.      OCDE născocit un indice bazat pe răspunsurile la o serie de întrebări adresate elevilor din întreaga lume, ca parte ...
VESTIMENTAȚII DE OSCAR      În acest grafic frumos realizat, puteți vedea rochia fiecare actrițe care a participat la ceremoniile premiilor Oscar, în calitate de câștigătoare la categoria cea mai bună actriță.      Notă: Premiile Academiei Americane de Film, cunoscute popular sub numele de Premiile Oscar, sunt premii decernate anual în Los Angeles, California. Organizația are peste 6.000 de membri, toți profesioniști în diverse ...