SER ANTI-ÎMBĂTRÂNIRE
Într-o piață deja saturată de produse „anti-îmbătrânire”, Yves Saint Laurent a venit cu o ofertă de ultimă oră: o colecție de produse care pretinde că dă timpul înapoi, prin „lumina Creatorului” (Forever – Light Creator), prima formulă din lume protejată de treisprezece brevete. Produsele au creat o mică isterie, cu o listă de așteptare de mii de oameni și o linie telefonică dedicată, pentru ca YSL să țină pasul cu cererea. Această frenezie a apărut după ce YLS a anunțat că produsele sale au făcut pielea proaspătă, imediat, la 76 % dintre femeile testate și un ten mai tânăr în termen de o lună de utilizare pentru 92% dintre femei.
Gama conține o versiune sintetică de polizaharide și oligozaharide, care sunt create în piele. Aceste zaharuri ajută la menținerea aspectului neted al pielii, îmbunătățindu-i elasticitatea atunci când îmbătrânește. Yves Saint Laurent este prima companie de cosmetice care folosește zaharuri sintetice, iar denumirea aleasă îi va asigura un profit uriaș deoarece orice bună creștină va folosi „lumina Creatorului” pentru a devenii mai tânără și mai iubitoare de Dumnezeu.
Produse au prețuri cuprinse între 40 și 99 de euro, dar serul anti-îmbătrânire (71 euro) este de departe cel mai mult cerut. Managerul general de la Yves Saint Laurent, Amandine Ohayon, a declarat că serul va „reduce semnificativ aspectul de pigmentare și întunecare a pielii, oferind o față cu un ten neted, uniform, de tânără”.
În ciuda prosternărilor consumatorilor la altarul de vânzări Yves Saint Laurent, chiar și înainte ca produsele să fie la vânzare, mai mulți dermatologi avertizează că produsul nu poate fi așa de miraculos cum pretinde producătorul. Efectul observat este probabil temporar, iar de îndată ce stai din nou în soare sau te-ai bronzat un pic pigmentarea va reveni.
Loțiunile de îngrijire pentru piele costă între 925 și 1750 euro pe tonă, dar o cremă profesională ar putea costa până la 23.000 de euro pe tonă. Cult 51 este o crema mult mai scumpă, un flacon de 50 ml costând 145 de euro (125 £) sau 109.000 euro pe tonă.
Dar cea mai scumpă cremă din lume este 111 SKIN Celestial Black Diamond Cream care a făcut furori printre amatorii de produse exclusiviste sau controversate. Crema facială costă 692 de euro (599 £) – recipiente de 50 ml și este la vânzare exclusiv la magazine de lux, cum ar fi Harrods. Producătorul promite că acționează în profunzimea pielii pentru a o regenera, cu ingrediente precum colagen de tip I și III, formula NAC Y2 și acid hialuronic. În plus, crema conține agenți pentru albire, care oferă strălucire tenului, îl face să arate mai sănătos, îl tonifiază și îi uniformizează nuanța. De asemenea, conține un ingredient neobișnuit: pulbere de diamante negre, care sunt foarte rare.
Produsul a fost testat de astronauți, în cosmos, unde procesul îmbătrânirii este accelerat. Crema a fost concepută special pentru a face față unor condiții de mediu extreme, protejând pielea expusă la temperaturi variabile, poluare, schimbări de mediu etc.
Reblogged this on Lucy Visinescu's Blog and commented:
Un nou produs scump pe langa Gerovitalul romanesc, cu efecte anti-imbatranire.
Nu exista remediu pentru imbatranire