Cetățenii din SUA sunt cei mai “valoroși” pentru agențiile de publicitate, potrivit datelor publicate de eMarketer, care a analizat cheltuielile de publicitate la nivel mondial pentru ultimii ani și a estimat cheltuielile aferente pentru anii următori. Datele se bazează pe anunțurile agențiilor de publicitate din 22 de țări, din care nu face parte, bineînțeles, Romania. Desigur, aceste cifre sunt la valori medii, așa că, probabil, piețele emergente sau țările mai puțin dezvoltate sunt în partea de jos a listei, deoarece agențiile de publicitate își concentrează eforturile în zonele urbane mai bogate, cu potențial mare de cumpărare.

     Astfel, în 2014, în conformitate cu cifrele publicate, agențiile de publicitate din întreaga lume vor cheltui 545,40 miliarde dolari pe anunțurile plătite pentru publicitate. Totalul cheltuielilor de publicitate mass-media (publicitate media digitală, mai ales sub formă de anunțuri mobile, publicitate în aer liber, la radio, TV, în ziare, publicații și reviste, etc.) va crește cu 5,7%, dublându-se față de rata de creștere de 2,6% cu un an în urmă. Mai mulți factori induc această creștere în acest an: Campionatul Mondial de Fotbal, Jocurile Olimpice de iarnă și, de asemenea, creșterea constantă a publicității on-line și a publicității pe dispozitivele digitale.

Cheltuielile de publicitate mass-media

      SUA este de departe liderul mondial în mass-media. Se estimează că în SUA cheltuielile de publicitate în acest an vor ajunge la 180 miliarde dolari, sau aproape o treime din totalul la nivel mondial. Aceste cheltuieli sunt, de asemenea, cele mai mari din lume pe cap de locuitor, agențiile de publicitate din SUA urmând să cheltuiască aproape 565 dolari pentru fiecare consumator din țară, în 2014.

Cheltuieli de publicitate pe persoană

     Pe termen lung, canalele digitale vor continua să producă o creștere a publicității pe tot globul. Cheltuielile de publicitate în format digital vor crește cu circa 16,7% în acest an, ajungând la o valoare totală de 140 miliarde dolari, depășind cu 25%, pentru prima dată,  totalul cheltuielilor de publicitate mass-media. La categoria digitală, publicitatea pe tablete și smartphone-uri continuă să fie un catalizator cheie pentru creșterea generală. În cele mai mature piețe de publicitate digitale, cum ar fi SUA și Marea Britanie, se așteptă creșteri de peste 65% până în 2018. În schimb, în ​​piețele emergente, precum China și India, publicitatea digitală va rămâne relativ mică ca parte din cheltuielile totale de publicitate. Mai mult decât atât, arcul de deprindere pentru dezvoltarea anunțurilor de publicitate pe dispozitive mobile și, de asemenea, dezvoltarea telefoniei inteligente nu duc imediat la o infrastructură de publicitate funcțională. Pentru unele dintre piețele mai puțin dezvoltate economic, televizorul va rămâne în primul rând, încă pentru destul de mult timp, suportul principal al agențiilor de publicitate.

Sursa : eMarketer


Alte articole captivante


1 DIN 5 AMERICANI ARE DIZABILITĂȚI      Un raport publicat pe 30 iulie a.c., în urma unui sondaj efectuat la nivel național în 2013 și care a inclus peste 465.000 de adulți, arată că aproximativ unul din cinci americani are dizabilități. Uite, așa am aflat, ce națiune “sănătoasă” vrea să conducă lumea!      Circa 1din 8 adulți spun că au limitări ale mobilității, cum ar fi dificultăți în mers sau în urcatul scărilor, acestea fiind cel mai f...
EXTRACTOR DE SPERMĂ      Spitalele chineze sunt pe cale de a introduce un aparat nou, un extractor de spermă, care poate extrage sperma donatorilor. Potrivit platformei sociale chineze Weibo, un “storcător” automat de spermă a fost introdus într-un spital din Nanjing, capitala provinciei Jiangsu. Mașina este în trei culori (roz, gri și alb) și are o țeavă de masaj, care poate fi ajustată în funcție de înălțimea utilizatorului....
URBANIZAREA ȘI INDICELE DE PROSPERITATE      ONU a publicat de curând un raport special (State of the World’s Cities 2012/2013) referitor la prosperitatea orașelor. Orașul este considerat originea prosperității. Orașul este locul în care ființele umane pot găsi satisfacerea nevoilor de bază și accesul la bunuri publice esențiale. El este, de asemenea, locul în care ambițiile, aspirațiile și alte aspecte materiale și imateriale ale vieții pot fi r...
BOTEZUL NAVELOR MARITIME      Botezul navelor maritime este un fel de certificat de naștere al vapoarelor de aproape orice tip, care, de cele mai multe ori, coincide cu ceremonia de lansare la apă. În zilele noastre, se folosește o sticlă cu lichid (șampanie, vin sau chiar apă) care este spartă de prova navei, încercând să sugereze faptul că nava este pregătită să lupte împotriva  valurilor mării. Diverse credințe marinărești susți...
RISCUL DE SĂRĂCIE SAU EXCLUZIUNE SOCIALĂ      Unul dintre cele cinci obiective principale ale Strategiei UE este de a reduce sărăcia prin eliminarea a cel puțin 20 de milioane de oameni supuși riscului de sărăcie sau excluziune socială până în anul 2020. Acest articol prezintă comparații geografice ale indicatorului care descrie sărăcia și excluziunea socială în Uniunea Europeană, folosind cele mai recente date (2011 și 2012) din statisticile UE r...
PERSONALITATEA POZIȚIILOR DE DORMIT      Suntem cu toții conștienți de limbajul corpului nostru atunci când suntem treji, dar nu ne gândim ce spune postura corpului nostru atunci când dormim. Ar putea fi interesant sau chiar paradoxal faptul că profilul corpului în somn definește o personalitate de multe ori foarte diferită de cea pe care ne-o cunoaștem.      Studiile au arătat că există șase tipuri comune de poziții de dormit, legate de t...
INTERNETUL INHIBĂ CREIERUL      Internetul inhibă creierul și gândirea - este concluzia unui studiu internațional realizat de Kaspersky Labs, la care au participat peste 6.000 de oameni cu vârstă de peste 16 ani. O mare parte dintre ei se bazează pe Internet pentru a căuta răspunsuri, dar, de asemenea, uită rapid, extrem de ușor, informațiile pe care le-au găsit on-line.       Problema dependenței de Internet, atât în ​​rândul adulț...
CELE MAI VIZITATE ATRACȚII TURISTICE      Prin atracții turistice, cei de la Travel and Leisure, înțeleg locuri culturale și istorice, priveliști naturale și spațiile amenajate oficial pentru turiști. De asemenea, pasarelele, promenadele și piețele se potrivesc cu această definiție, care nu cuprinde însă plaje, poduri și locuri care atrag aproape exclusiv pelerini religioși. Pentru a desemna cele mai vizitate atracții turistice din lume s-au f...
DEPENDENȚA EUROPEI DE GAZPROM      Gazprom este o companie de stat înființată în anul 1991, care a ajuns cea mai mare companie de  profil din lume. Bazându-se pe rezervele uriașe de gaze naturale ale Federației Ruse, vânzând doar pachete restrânse de acțiuni și având monopolul asupra rețelei de gazoducte din Federație, toate celelalte companii de gaz din Rusia au fost nevoite într-un final să încheie un acord de asociere cu Gazprom. Fii...
SPAM-UL LA NIVEL MONDIAL      Spamming sau spam este procesul de expediere a mesajelor electronice nesolicitate, de cele mai multe ori cu caracter comercial, de publicitate pentru produse și servicii dubioase, practicată în industria marketingului electronic și de proprietarii de site-uri pornografice. Spam-ul se distinge prin caracterul agresiv, repetat și prin privarea de dreptul la opțiune.      Mesajele electronice nesolicitat...