Cetățenii din SUA sunt cei mai “valoroși” pentru agențiile de publicitate, potrivit datelor publicate de eMarketer, care a analizat cheltuielile de publicitate la nivel mondial pentru ultimii ani și a estimat cheltuielile aferente pentru anii următori. Datele se bazează pe anunțurile agențiilor de publicitate din 22 de țări, din care nu face parte, bineînțeles, Romania. Desigur, aceste cifre sunt la valori medii, așa că, probabil, piețele emergente sau țările mai puțin dezvoltate sunt în partea de jos a listei, deoarece agențiile de publicitate își concentrează eforturile în zonele urbane mai bogate, cu potențial mare de cumpărare.

     Astfel, în 2014, în conformitate cu cifrele publicate, agențiile de publicitate din întreaga lume vor cheltui 545,40 miliarde dolari pe anunțurile plătite pentru publicitate. Totalul cheltuielilor de publicitate mass-media (publicitate media digitală, mai ales sub formă de anunțuri mobile, publicitate în aer liber, la radio, TV, în ziare, publicații și reviste, etc.) va crește cu 5,7%, dublându-se față de rata de creștere de 2,6% cu un an în urmă. Mai mulți factori induc această creștere în acest an: Campionatul Mondial de Fotbal, Jocurile Olimpice de iarnă și, de asemenea, creșterea constantă a publicității on-line și a publicității pe dispozitivele digitale.

Cheltuielile de publicitate mass-media

      SUA este de departe liderul mondial în mass-media. Se estimează că în SUA cheltuielile de publicitate în acest an vor ajunge la 180 miliarde dolari, sau aproape o treime din totalul la nivel mondial. Aceste cheltuieli sunt, de asemenea, cele mai mari din lume pe cap de locuitor, agențiile de publicitate din SUA urmând să cheltuiască aproape 565 dolari pentru fiecare consumator din țară, în 2014.

Cheltuieli de publicitate pe persoană

     Pe termen lung, canalele digitale vor continua să producă o creștere a publicității pe tot globul. Cheltuielile de publicitate în format digital vor crește cu circa 16,7% în acest an, ajungând la o valoare totală de 140 miliarde dolari, depășind cu 25%, pentru prima dată,  totalul cheltuielilor de publicitate mass-media. La categoria digitală, publicitatea pe tablete și smartphone-uri continuă să fie un catalizator cheie pentru creșterea generală. În cele mai mature piețe de publicitate digitale, cum ar fi SUA și Marea Britanie, se așteptă creșteri de peste 65% până în 2018. În schimb, în ​​piețele emergente, precum China și India, publicitatea digitală va rămâne relativ mică ca parte din cheltuielile totale de publicitate. Mai mult decât atât, arcul de deprindere pentru dezvoltarea anunțurilor de publicitate pe dispozitive mobile și, de asemenea, dezvoltarea telefoniei inteligente nu duc imediat la o infrastructură de publicitate funcțională. Pentru unele dintre piețele mai puțin dezvoltate economic, televizorul va rămâne în primul rând, încă pentru destul de mult timp, suportul principal al agențiilor de publicitate.

Sursa : eMarketer


Alte articole captivante


PC vs TABLETĂ      Dispozitivele din întreaga lume (PC-uri, tablete și telefoane mobile) o să ajungă la un total de 2,4 miliarde de unități în 2013, cu o creștere de 9% față de 2012, iar creșterea va continua, ajungând la mai mult de 2,9 miliarde de unități în 2017, potrivit Gartner Inc. (este lider mondial în cercetarea tehnologiei informației și, de asemenea, o companie de consultanță). Dar utilizarea acestor dispoziti...
AMBALAJE INEDITE      Ambalajul este un material (hârtie, carton, pânză, cutie, masă plastică, etc.) sau un obiect în care se împachetează ceva. Pentru a atrage mai mulți clienți sau o categorie anume de cumpărători, unele firme recurg la soluții neobișnuite pentru ambalajele produselor pe care le vând. Aveți aici câteva exemple care pot fi considerate ilare sau niște idei cu adevărat nemaipomenite, după gust.      ► Pentr...
ROȘU – ATRACȚIE MASCULINĂ      Se pare că bărbații preferă într-adevăr doamnele îmbrăcate în roșu. Un nou studiu, realizat în luna februarie a acestui an, a descoperit că bărbații sunt mai atrași de femeile care poartă roșu în comparație cu alte culori, deoarece ei cred că acestea sunt mai puțin susceptibile de a-i respinge.      Psihologii din spatele cercetării susțin că roșul transmite mesaje subtile, dar puternice, despre cât d...
CELE MAI PAȘNICE ȚĂRI DIN LUME      Conceptul de pace este destul dificil de definit și chiar mult mai greu de măsurat. Cu toate acestea, începând cu anul 2006, Indicele Global al Păcii (The Global Peace Index) a definit pacea ca "lipsa violenței" și a căutat să determine ce atribute și instituții sunt asociate cu starea de pace. Global Finance a publicat clasamentul aferent anului 2012, în care Islanda este recunoscută ca fiind țara cea...
AGRICULTURA DE INTERIOR      Un depozit într-un parc industrial poate fi viitorul agriculturii sau mai bine zis a legumiculturii și grădinăritului. Dar acest lucru relativ straniu este din ce în ce mai folosit în multe zone.      Hala sau depozitul este o atmosferă curată, cu un climat controlat, plină de plante perfecte. Ele cresc 22 de ore pe zi, 365 de zile pe an, neatinse de dăunători și scăldate într-o lumină rozalie, strani...
FABRICĂ DE CLONARE A ANIMALELOR      Cea mai mare fabrică de clonare a animalelor se va construi în orașul Tianjin, un oraș-port din nord-estul Chinei, a anunțat online Cotidianul Poporului, luna trecută. Proiectul, de fapt un laborator uriaș, are nevoie de o investiție de 200 de milioane de yuani (circa 20 de milioane de lire sterline) pentru a continua aplicarea tehnologiilor de clonare în creșterea modernă a animalelor.      Oficialii...
FANII CM BRAZILIA 2014      Când vine vorba de sport și mai ales de fotbal pasiunile care se nasc în rândul suporterilor devin extreme sau mici nebunii, mai ales în competițiile internaționale. Acum, când se desfășoară cu cel mai mare turneu de sport din lume și cel mai popular - Cupa Mondială,  Brazilia 2014, spectacolul din tribune este poate mai distractiv decât cel de pe teren.      Să aruncăm o privire la unii dintre fanii ...
800 000 de ROMÂNI      Portabilitatea numerelor permite utilizatorilor de servicii de telefonie să își păstreze numărul de telefon atunci când schimbă furnizorul. Se pot porta numerele de telefonie fixă, mobilă și numere speciale, precum cele din categoria 0800 sau 0900. Portarea se face doar în cadrul aceleiași categorii (fix-fix, mobil-mobil).      Mai mult de 800.000 de numere de telefon au fost portate, din octombrie ...
ZAHĂR ÎN MÂNCARE      Cei mai mulți dintre noi sunt conștienți că zahărul trebuie să fie consumat cu moderație. Dar el se "ascunde" în alimente și băuturi, care ne-ar putea surprinde.      Producătorii de alimente adesea adaugă zahăr suplimentar pentru ca produsele să aibă un gust mai bun. Când grăsimea este scoasă în timpul procesării, de exemplu, adăugarea de zahăr este o practică uzuală. Din această cauză, multe aliment...
URBANIZAREA ȘI INDICELE DE PROSPERITATE      ONU a publicat de curând un raport special (State of the World’s Cities 2012/2013) referitor la prosperitatea orașelor. Orașul este considerat originea prosperității. Orașul este locul în care ființele umane pot găsi satisfacerea nevoilor de bază și accesul la bunuri publice esențiale. El este, de asemenea, locul în care ambițiile, aspirațiile și alte aspecte materiale și imateriale ale vieții pot fi r...