Arhive pentru Mapamond - pagina 12
CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN LUME
Definiția tradițională a puterii se bazează pe puterea politică și economică. Clasamentul anual întocmit de Forbes a evidențiat primele 100 de femei, cele mai influente sau cele mai puternice femei, din opt categorii sau baze de putere: miliardari, afaceri,…
RATA DE OMUCIDERE
Există mai multe tipuri de omucideri, dar Studiu Global privind Omuciderea din anul 2013 al ONU (United Nations Office on Drugs and Crime - UNODC) se referă numai la „moartea provocată intenționat pe o persoană unei alte persoane”, sau…
COMPANII AERIENE CU LOCURI DE LUX
Unele companii aeriene cresc taxele și înghesuie mai multe scaune în avion, altele recurg la diverse strategii de fidelitate pentru clienți, iar unele dintre ele încercă să atragă călătorii prin condiții și locuri de lux sau chiar prin apartamente…
BEȚIVII LUMII: EUROPENII
După ce luna trecută v-am prezentat cei mai mari consumatori de băuturi spirtoase din lume (votcă, rom, whisky, gin și tequila), adică despre bețivii lumii, un nou raport lansat de Organizația Mondială a Sănătății (OMS) pe 12 mai arată…
AMBALAJE INEDITE
Ambalajul este un material (hârtie, carton, pânză, cutie, masă plastică etc.) sau un obiect în care se împachetează ceva. Pentru a atrage mai mulți clienți sau o categorie anume de cumpărători, unele firme producătoare recurg la soluții neobișnuite pentru…
FRUCTE NECUNOSCUTE LA NOI
Magazinele de specialitate și supermarket-urile din Europa extind în mod constant selecțiile lor de fructe exotice sau de pe alte continente. Cu toate acestea, există încă o mulțime de fructe puțin frecvente, mai ales aici, la noi, care sunt…
CEI MAI MARI CONSUMATORI DE BĂUTURI SPIRTOASE
În conformitate cu datele publicate de IWSR (International Wine & Spirit Research), o firmă de cercetare de piață, consumul de băuturi alcoolice din anul 2012 a crescut cu 1,6%, adică cu 27 de miliarde de litri. China rămâne cea…
PUBLICITATE PE SCARĂ
Publicitatea este o formă plătită de prezentare și promovare impersonală a ideilor, a bunurilor sau a serviciilor prin mijloace de informare. Multe companii folosesc publicitatea pentru a transmite unui anumit public mesaje referitoare la ele însele, la produsele și…
CONSTRUCȚII PLUTITOARE PE APĂ
Dacă turbinele eoliene plutitoare (zburătoare) nu v-au impresionat prea tare, iată alte construcții care au fost proiectate să plutească. De data asta, câteva construcții plutitoare pe apă. Concluziile vă aparțin. 1. Insulă artificială (Seul, Coreea de Sud, cea…
PEISAJE
Peisaje este un titlu banal pentru că peisajele ar putea fi împărțite pe nenumărate categorii (munți, ape, cer, soare, păduri, cascade, orașe, floră etc.), dar poate o să vă placă câteva imagini, culese de-a lungul timpului, pe care le-am…
EXPORT ȘI IMPORT DE ARMAMENT
SIPRI (Stockholm International Peace Research Institute) este un institut internațional independent dedicat cercetării conflictelor, armamentului, controlul armelor și dezarmării. Înființat în 1966, institutul furnizează date, face analize și recomandări, pe baza surselor deschise, pentru factorii de decizie politică, pentru…
PREA MULȚI FARMACIȘTI
Inițial, funcționarea farmaciilor din România a avut la bază mai multe criterii, inclusiv un criteriu demografic. Dar cum totul la noi merge strâmb, dar poate nu la fel și pentru farmaciști, potrivit datelor Consiliului Concurenței, în prezent, există de…
BĂRBAȚII CUMPĂRĂ MAI MULTE HAINE
Un raport publicat de Euromonitor arată că, la nivel mondial, bărbații cheltuiesc mai mulți bani pe haine decât au făcut-o vreodată, adică bărbații cumpără mai multe haine. Cu toate că industria de îmbrăcăminte a cunoscut un mic regres în…
ZĂCĂMINTE NATURALE
Cu toate că politicile actuale promovează surse regenerabile de energie, combustibilii fosili, ca zăcăminte naturale, continuă să asigure o supremație energetică la nivel mondial. Pe măsură ce tehnologia s-a dezvoltat în ultimii zeci de ani, rezervele de petrol și…
AUTOMATE CU DE TOATE
Dacă astăzi vi se pare normal să găsiți prin diverse locuri publice dispozitive și mașinării, cunoscute sub numele generic de automate, care oferă la vânzare cafea, ceai, băuturi răcoritoare, bere, dulciuri diverse, bilete pentru transportul în comun, lapte și…














