LOGOURI NOI PENTRU ANUL 2014
Anual mai multe firme bine-cunoscute își schimbă emblema sau logoul. Mai jos sunt câteva mărci de renume care și-au schimbat sigla anul acesta și au logouri noi pentru anul 2014.
Așa cum spuneam și anul trecut, un logo, numit uneori și siglă, este un element grafic folosit pentru identificarea unei firme, a unui produs, a unei organizații, a unui eveniment etc. El poate fi compus din una sau mai multe litere, o imagine sau o combinație a acestor elemente, iar în context legal logoul este marca înregistrată a unei firme, a unui produs, a unei organizații, a unui eveniment etc. De obicei, agenții de publicitate însărcinează designerii cu crearea unui logo reprezentativ, care trebuie să evidențieze semnificația numelui sau activitatea companiei și să redea renumele acesteia. Acest lucru poate fi realizat printr-un simbol grafic și/sau al unui scris selectat.
În continuare, iată câteva dintre aceste companii (în partea dreaptă sunt logourile noi, iar în partea stângă cele anterioare sau deja vechi):
1. Bacardi
2. PayPal
3. Black & Decker
4. Lipton
5. Cadilac
6. Inter Milano
7. Reebok
8. Visa
Sursă: Business Insider
Vrei să faci un comentariu?