PROBLEMA EGALITĂȚILOR
După ce ați găsit un loc de parcare unde să puteți rezolva o problemă de aritmetică de clasa a IV-a, vă propun spre rezolvare o altă scurtă problemă, să zicem de clasa a III-a, pe care am numit-o problema egalităților. Nu uitați, în cazul acesta, să gândiți ca un elev de școală elementară și nimic mai mult. Adică aflați ce număr urmează după aceste egalități.
Pentru cei de la grădiniță sau pentru cei care nu au terminat încă clasa a II-a, aveți răspunsul mai jos.
▼
▼
▼
▼
▼
▼
▼
▼
▼
▼
▼
▼
Ce căutați copii?
▼
▼
▼
▼
▼
▼
▼
▼
▼
▼
▼
▼
Mă bucur că verificați răspunsul. Tipic pentru liniștea sufletească umană.
Alte teste, de logică, de inteligență sau IQ, cu sau fără imagini, și alte probleme diverse și interesante le găsiți la categoria pe care am intitulat-o Perspicacitate. S-ar putea să vă placă și testul de matematică pentru clasa a V-a sau un test general de atenție ori un test de atenție la detalii. Iar dacă iubiți limba română și vreți să vă verificați cunoștințele în acest domeniu, am pregătite două teste de acest gen: I și II. Și, nu în ultimul rând, un test cu ÎNTREBĂRI DE CULTURĂ GENERALĂ.
Asa zisul test de inteligenta este de fapt un test de imbecilitate ! ” Logica” exercitului nu are legatura cu logica matematica .E ca la un spectacol de magie prost Se bazeaza ca implicit oamenii vor crede ca semnul „egal ” are o semnificatie matematica .
Tot felul de cretini inventeaza jocuri „inteligente ” si apoi se „dau ” inteligenti …..
Dan Paharie fost olimipc international la matematica si dr in matematica .
PS
Scoala romanesca din nefericire este la un nivel mscazut si datorita acestor imbecili .
Dacă citiți cu atenție conținutul, așa cum cred că ați procedat la olimpiadele internaționale, v-ați fi dat seama imediat că această glumă a „egalităților” nu se adresează olimpicilor.
Oricum, respect părerile altora și de aceea v-am aprobat comentariul!
P.S. În curând o să public o problemă de olimpiadă reală, de peste 20 de ani. Cu acceptul dumneavoastră, o s-o trimit pe e-mail. Sper că o să dați soluția înainte să o public eu.
egalitati in ce fel de matematica ?…cu ce fel de legitati….se face asa ceva la facultate….noi am facut o incercare si la liceu….semnele + – erau cu totul altceva……sau numerele cu „caciula”….ce sa gandesti aici cu minte de clasa a treia ???….vad ca dvs. cautati inadins „diferitul” pina la absurd….
….si chestiunea cu betele de chibrit puse intr-o „cruce (???)….tot din repertoriul acesta face parte….sa stiti ca parerea „clientilor” conteaza ffff mult….daca ei nu se simt „frumos” purtati prin aceste probleme de „perspicacitate” inseamna ca ceva nu-i in regula…
Tareee…. ai uitat sa specifici semnificatia semnului „=”. In cazul in care este „egal”, e o aberatie din start, intrucat 6 nu este egal cu 1 si reciproc.