LOGOURI NOI PENTRU ANUL 2013
Un logo, numit uneori și siglă, este un element grafic folosit pentru identificarea unei firme, a unui produs, a unei organizații, a unui eveniment etc. El poate fi compus din una sau mai multe litere, o imagine sau o combinație a acestor elemente, iar în context legal logo este marca înregistrată a unei firme, a unui produs, a unei organizații, a unui eveniment etc. De obicei, agenții de publicitate însărcinează designerii cu crearea unor logouri reprezentative, care trebuie să evidențieze semnificația numelui sau activitatea companiei și să redea renumele acesteia. Acest lucru poate fi realizat printr-un simbol grafic și/sau al unui scris selectat.
În continuare, iată câteva mărci de renume care și-au schimbat logoul anul acesta (în partea dreaptă fiind cel nou):
1. VH1
2. SAAB (producător de automobile din Suedia
3. Nivea
4. Lucky Strike
5. Facebook
6. Procter and Gamble
7. 20th Century Fox
8. Motorola
9. Hooters (este marca înregistrată utilizată de două lanțuri de restaurante americane)
10. Dow-Jones (este unul dintre cei mai cunoscuți indici bursieri din lume)
11. Firefox
12. Instagram
13. American Airlines
14. WNBA (Asociația Națională de Baschet Feminin – S.U.A)
15. Billboard (revistă săptămânală americană orientată spre industria muzicală, recunoscută pentru clasamentele muzicale – cele mai populare cântece și albume, clasificate pe categorii muzicale)
Sursă: Business Insider
Vrei să faci un comentariu?