Nu mergeți la cumpărături cu femei nu este o îndrumare sau o recomandare generală pentru bărbați! Este doar un fel de semnal pentru unii bărbați care nu suporta cumpărăturile prelungite alături de femei. Iar relatarea următoare este un caz aparte, probabil unic în istoria cumpărăturilor.

     Uneori femeile sunt indecise atunci când fac cumpărături proprii, iar însoțitorii de gen masculin sunt supuși la o adevărată caznă.  De multe ori, femeile nu merg la cumpărături din necesitate sau cu un țel precis, ci doar pentru destindere, ca un program prestabilit. S-a afirmat că mersul la cumpărături este un energizant pentru sexul frumos și chiar că pentru femei cumpărăturile sunt ca și vorbitul.

     În general, femeile încearcă să-i motiveze pe bărbați să meargă cu ele prin magazine și adoră să fie însoțite de bărbați care le fac multe complimente atunci când probează ceva și care își asumă nota de plată. Totuși, de multe ori, femeile preferă plimbări lungi prin magazine în compania altor femei.

     Înainte de Crăciun, un chinez în vârstă de 38 de ani, pe nume Tao Hsiao, a mers la cumpărături împreună cu prietena lui la un Mall, în provincia Jiangsu. După circa cinci ore, bărbatul mult prea obosit și având mâinile încărcate cu pungi de diverse mărimi, a ajuns la limita răbdării și i-a cerut amicei sale să plece imediat. Dar ea a insistat să meargă la un ultim magazin, cu pantofi. „Ai deja destui pantofi, mai mult decât ai putea să porți într-o viață, e inutil să cumperi alții”, ar fi spus Tao, conform unui martor, citat de presa chineză. Prietena a strigat la el acuzându-l că-i calic, o înșeală și vrea să-i strice sărbătorile. Casetele de supraveghere arată cum bărbatul aruncă cu furie pungile de cumpărături, se urcă pe balustrada de 1,5 m înălțime și se aruncă în gol. A căzut șapte etaje și a spart un chioșc cu decorațiuni de Crăciun înainte de a lovi podeaua. A murit pe loc.

     O scurtă exemplificare animată:

Sursa : Oddee.com


Alte articole captivante


TRĂSĂTURI CORPORALE ȘI PERFORMANȚE SEXUALE     Ca soți și iubiți, cei mai mulți oameni știu că un aspect fizic atrăgător și o igienă personală desăvârșită asigură o parte din romantismul unei relații. Dar, anumite caracteristici corporale și comportamente sunt surprinzător legate de performanțele sexuale, chiar considerate de unii o componentă critică în relații de succes. Dr. Goldstein, redactor-șef la The Journal of Sexual Medicine și coautor al a...
CEA MAI MARE REZERVAȚIE MARINĂ      Guvernul britanic a anunțat pe 18 martie că intenționează să creeze cea mai mare rezervație marină protejată din lume, asigurând că bogățiile naturale ale oceanului vor rămâne neatinse pentru generațiile viitoare.      Oficialii britanici vor impune toate restricțiile pe o suprafață de 834 334 km² (322 138 mile pătrate) în jurul insulei Pitcairn și a altor trei insule aflate în apropiere (Henderson, O...
CELE MAI VALOROASE BĂNCI DIN LUME      Conform datelor publicate de Brand Finance luna aceasta, Wells Fargo rămâne cel mai valoros brand bancar din lume, cu o creștere de 15%, valoarea totală a băncii ajungând la 34,9 miliarde de $. Printre cele mai valoroase bănci din SUA, care au înregistrat o creștere de valoare respectabilă, se numără Citi și Chase (ambele cu 7%), în timp ce altele, cum ar fi Bank of America (-4%), Goldman Sachs (-7%) ș...
MULTINAȚIONALE – UN STAT ÎN ALTE STATE      SUA și UE duc negocieri serioase pentru a înființa un așa-numit Acord Transatlantic al Liberului Schimb (Trans-Atlantic Free Trade Agreement), care va acorda privilegii și puteri fără precedent pentru marile corporații internaționale, numite scurt multinaționale. Acordul va conține o schemă complexă de privilegii pentru investitorii privați, care va da dreptul acestor multinaționale să treacă peste leg...
MAMELE PĂSTREAZĂ CORDONUL OMBILICAL      Mămicile sunt mereu inventive și manifestă tendințe uimitoare când este vorba de naștere, pornind de la nașterea sub hipnoză și terminând cu mâncarea placentei. De peste zeci de ani, mamele păstrează cordonul ombilical al copilului sau numai „buricul” într-un săculeț sau o cutie specială, precum și prima șuviță tăiată din păr sau primul dinte căzut ca pe niște „suveniruri” magice. Un ultim lucru, care ...
CEA MAI ÎNALTĂ AȘEZARE UMANĂ      Cea mai înaltă așezare umană sau localitatea situată la cea mai mare altitudine este orașul La Rinconada, din Peru. Clasificarea este valabilă numai pentru așezările permanente, ocupate pe tot parcursul anului și se referă la cota deasupra nivelului mării.      Situat în Anzii peruvieni, orașul situat la cea mai mare altitudine, la 5100 de metri (cam pe la jumătatea troposferei), are circa 30 000 de...
CE MĂNÂNCĂ LUMEA      Un raport de 200 de pagini din acest an al Organizației pentru Alimentație și Agricultură (Food and Agriculture Organization - FAO) a Națiunilor Unite sugerează că mai multe persoane ar trebui să includă insecte în dieta lor. Astfel s-ar putea reduce foametea la nivel mondial, penuria de alimente și insecuritatea alimentară.      "Insectele nu sunt dăunătoare dacă le mâncam, chiar dimpotrivă. Ele sunt...
PÂRȚURI FRUMOS MIROSITOARE      Franța a oferit lumii parfumuri cu arome minunate și brânzeturi delicate sau cu un miros puturos. Ultima contribuția a țării din punct de vedere olfactiv este o pastilă care conferă pârțurilor animalelor de companie un frumos miros de ciocolată.      Produsul cu acest miros suav este opera unui “inventator” în vârstă de 65 de ani și care arată ca fratele mai mic al lui Moș Crăciun. Pastilele pentru pâ...
CELE MAI VALOROASE MĂRCI DE ȘAMPANIE ȘI VINURI      După ce acum câteva zile am prezentat care sunt cele mai valoroase mărci de băuturi spirtoase, astăzi vreau, pe scurt, să enumer cele mai valoroase mărci de șampanie și de vinuri. Clasamentul este întocmit tot de Brand Finance și are în frunte un producător de renume: Moët & Chandon. Moët a fost înființată în anul 1743 de către Claude Moët, iar astăzi deține peste 1.000 de hectare de viță de vie și...
SCUZE PENTRU ÎNTÂRZIERI ȘI ABSENȚE LA SERVICIU      Un studiu recent realizat asupra a 1.000 de angajați și 1.000 de șefi, cât și toate celelalte elaborate până în prezent, au arătat că scuzele invocate pot reprezenta o adevărată artă. Rezultatele confirmă că 60% dintre angajatori nu cred scuzele angajaților atunci când zic că sunt bolnavi, iar 40% dintre angajați invocă scuze extrem de “fragile”, care nu fac decât să trezească suspiciuni. Anumite scuze...