Nu mergeți la cumpărături cu femei nu este o îndrumare sau o recomandare generală pentru bărbați! Este doar un fel de semnal pentru unii bărbați care nu suporta cumpărăturile prelungite alături de femei. Iar relatarea următoare este un caz aparte, probabil unic în istoria cumpărăturilor.

     Uneori femeile sunt indecise atunci când fac cumpărături proprii, iar însoțitorii de gen masculin sunt supuși la o adevărată caznă.  De multe ori, femeile nu merg la cumpărături din necesitate sau cu un țel precis, ci doar pentru destindere, ca un program prestabilit. S-a afirmat că mersul la cumpărături este un energizant pentru sexul frumos și chiar că pentru femei cumpărăturile sunt ca și vorbitul.

     În general, femeile încearcă să-i motiveze pe bărbați să meargă cu ele prin magazine și adoră să fie însoțite de bărbați care le fac multe complimente atunci când probează ceva și care își asumă nota de plată. Totuși, de multe ori, femeile preferă plimbări lungi prin magazine în compania altor femei.

     Înainte de Crăciun, un chinez în vârstă de 38 de ani, pe nume Tao Hsiao, a mers la cumpărături împreună cu prietena lui la un Mall, în provincia Jiangsu. După circa cinci ore, bărbatul mult prea obosit și având mâinile încărcate cu pungi de diverse mărimi, a ajuns la limita răbdării și i-a cerut amicei sale să plece imediat. Dar ea a insistat să meargă la un ultim magazin, cu pantofi. „Ai deja destui pantofi, mai mult decât ai putea să porți într-o viață, e inutil să cumperi alții”, ar fi spus Tao, conform unui martor, citat de presa chineză. Prietena a strigat la el acuzându-l că-i calic, o înșeală și vrea să-i strice sărbătorile. Casetele de supraveghere arată cum bărbatul aruncă cu furie pungile de cumpărături, se urcă pe balustrada de 1,5 m înălțime și se aruncă în gol. A căzut șapte etaje și a spart un chioșc cu decorațiuni de Crăciun înainte de a lovi podeaua. A murit pe loc.

     O scurtă exemplificare animată:

Sursa : Oddee.com


Alte articole captivante


LEACURI ANTI-MAHMUREALĂ      Călătoriile în lume sunt o modalitate foarte bună de a cunoaște cultura locală, inclusiv băuturile alcoolice tradiționale. Dar consumul excesiv de alcool duce la consecințe fiziologice, care se traduc în limbaj universal prin mahmureală. Deși medicina modernă nu a inventat deocamdată un medicament contra mahmurelii, aproape fiecare națiune a găsit, de-a lungul anilor, o modalitate proprie pentru a-i fa...
PISCINE CU VEDERI SPECTACULOASE      Ce ați zice de o baie relaxantă la înălțime, chiar pe acoperiș, în piscine cu vederi spectaculoase? Dacă ideea vă încântă, nu pierdeți ocazia să le admirați chiar aici.      În general, piscinele din orașe nu beneficiază de o priveliște încântătoare. Totuși, în lume există mai multe piscine care au fost poziționate extraordinar, în unele dintre cele mai frumoase orașe din lume sau chiar pe cele mai im...
INSTANTANEE CU VÂNTURI      În cazul pozelor, instantaneul este o imagine sau o fotografie obținută printr-o expunere foarte scurtă. Pentru fotografiile de mai jos, deplasarea pe orizontală sau pe verticală a unor mase de aer a dat naștere la momente neplăcute pentru persoanele pozate, dezvelindu-le zonele intime, dar a creat totodată imagini memorabile pentru privitorii în trecere. Eu le-am numit simplu: instantanee cu vânturi, ...
PUBLICITATE PRIN FERESTRE      Cu toții ne-am obișnuit cu diverse metode de publicitate: panouri publicitare, reclame în mass-media, bannere, etc. și auzim de publicitate la tot pasul. Pare ireal, dar se poate face publicitate prin ferestre, cu un nou concept care aduce literalmente anunțuri publicitare direct în cap.      Începând din luna ianuarie a.c. navetiști din Germania (zona Munchen și Renania de Nord-Westfalia) au avut par...
ILUZIA SILUETEI      Iluzia siluetei este o iluzie optică cinetică (care ține de mișcare) bistabilă, ce seamănă cu o dansatoare ce face piruete. Iluzia, creată în 2003 de către web designer-ul Nobuyuki Kayahara, se bazează pe direcția aparentă de mișcare a figurii. Unii privitori văd figura balerinei învârtindu-se în sensul acelor de ceas (de la stânga la dreapta), iar alții o văd învârtindu-se în sensul invers al acelor d...
CONSUMUL DE CARNE ÎN LUME      La nivel global, aproximativ 70% din terenul arabil este acum folosit pentru a cultiva hrană pentru animale, ci nu pentru oameni. Atunci cum se duce lupta împotriva foametei și sărăciei? Mai ales că fermierii individuali sunt înghițiți zilnic, cu terenuri cu tot, de către corporațiile uriașe, aflate într-o competiție continuă. Și metodele lor industrializate conduc la o utilizare excesivă de substanțe ...
PUBLICITATE PE SCARĂ      Publicitatea este o formă plătită de prezentare și promovare impersonală a ideilor, a bunurilor sau a serviciilor prin mijloace de informare. Multe companii folosesc publicitatea pentru a transmite unui anumit public mesaje referitoare la ele însele, la produsele și serviciile lor sau la modul lor de comportament, cu scopul de a determina un răspuns din partea acestuia. La publicitate nu apelează numai...
MÂNCĂRURI NAȚIONALE TRADIȚIONALE      Mâncărurile naționale sau populare ale unei țări sunt rețete păstrate prin tradiție, de la străbuni, care au devenit consacrate, caracterizând preferințele culinare ale populației respective. Vizitatorii unei țări se interesează, de obicei, de mâncărurile specifice și de bucătăria zonei, dorind să guste mâncărurile tradiționale sau felurile de mâncare considerate naționale. Am evidențiat aici unele din...
PE CE DAU BANII CONTRIBUABILII AMERICANI      M-am întrebat de multe ori unde se duc banii pe care-i plătim prin lege ca impozite, taxe, etc. Mă întreb în continuare pentru că nu-i regăsesc pe nicăieri. Dar am aflat măcar cum sunt păcăliți și contribuabilii americani. Maimuța beată      În anul 2014, guvernul SUA a cheltuit 3,2 milioane dolari pentru o cercetare ridiculă. Oameni de știință au obligat mai multe maimuțe să bea alcool în exces pent...
AMBALAJE INEDITE      Ambalajul este un material (hârtie, carton, pânză, cutie, masă plastică, etc.) sau un obiect în care se împachetează ceva. Pentru a atrage mai mulți clienți sau o categorie anume de cumpărători, unele firme recurg la soluții neobișnuite pentru ambalajele produselor pe care le vând. Aveți aici câteva exemple care pot fi considerate ilare sau niște idei cu adevărat nemaipomenite, după gust.      ► Pentr...