Imediat după apariția încălțămintei, toți oamenii, indiferent de gen, și-au dorit pantofii perfecți. Dar experiența ne-a dovedit că destul de rar se întâmplă să găsim pe la magazine pantofii ideali pentru forma piciorului nostru, care să ne vină ca “turnați” și totodată să fie eleganți și extrem de confortabili.

      Deloc sofisticați și plini de culoare, pantofii Furoshiki, produși de compania italiană Vibram, sunt considerați confortabili și adaptabili cu ușurință la orice suprafață, datorită designului inovator al tălpii, care garantează confort și durabilitate. Compania producătoare îi consideră un punct de cotitură în sectorul încălțămintei, un concept nou și revoluționar, pantofii Furoshiki fiind ideali pentru utilizarea de zi cu zi, la serviciu sau pentru petrecerea timpului liber, cu un aspect unic și original.

Pantofii Furoshiki

     Designerul Masaya Hashimoto a venit cu ideea de a realiza niște pantofi în baza conceptului tradițional japonez, cu același nume – furoshiki, prin care diverse lucruri se înfășoară în bucăți de pânză sau chiar în cârpe pentru a fi transportate mai ușor. Practic pantofii Furoshiki au doar o talpă din cauciuc (100%) și două părți laterale dintr-un material (conține 72% poliamidă și 28% elastan), care poate îmbrăca sau înfășura laba piciorului și glezna, după plac. În acest mod, piciorul stă cât se poate de lejer în pantof, având o poziție ergonomică, normală și nu mai apare riscul durerilor de picioare sau chiar a bătăturilor.

Pantofii Furoshiki 1

     Pantofii Furoshiki se găsesc, deocamdată, în cinci culori sau modele: de culoarea blugilor, bleu, perle (portocaliu), negru și violet și de trei dimensiuni: foarte mici (21,5 – 22,5 cm), mici (23 – 24 cm) și mediu (24,5 – 25,5 cm). Prețul unei perechi de pantofi este de 140 de dolari americani, un cost deloc neglijabil pentru noi. Să nu uităm cu o parte din soldații români care au luptat în cele două războaie mondiale s-au întors acasă, din prizonierat, cu picioarele înfășurate în cârpe.

Pantofii Furoshiki 2

Pantofii Furoshiki 3


Alte articole captivante


ORDIN DE RESTRICȚIE ÎMPOTRIVA LUI DUMNEZEU      Un bărbat din Israel a cerut la începutul acestui an în fața unui tribunal din Haifa emiterea unui ordin de restricție împotriva lui Dumnezeu, afirmând că acesta s-a purtat urât și a fost deosebit de rău cu el, scrie cotidianul israelian The Times of Israel.      Protocolul standard de audiere încheiat la tribunal a notat sec că Dumnezeu nu s-a prezentat. Totuși nu s-a specificat modul în care judecăt...
SURSE DE ENERGIE NEOBIȘNUITE      Alternativele la combustibilii fosili nu se opresc doar la energia eoliană și solară, oamenii de știință de pretutindeni încercând multe alte modalități mai ciudate de a produce energie. Doar că până acum nu au reușit să obțină o astfel de energie ieftină, pe o scară largă, comercială, cu impact  economic. Ceea ce părea science-fiction doar cu două-trei decenii în urmă, biomasa și energia valurilor pri...
SATE UNICE ÎN LUME      Acum câteva luni am scris despre regiunea demenților, care cuprinde un orășel și vreo 20 de sate. Astăzi o să vă dau câteva exemple de sate unice, fără asemănare în lume. Sate unice - satul fără uși      Un mic sătuc din India, Shri Shingnapur, este unic pentru că cele aproximativ 300 de case nu au uși. Credința sătenilor în zeul Shri Shantidev (patron peste hoți, tâlhari și ucigași), i-a îndemnat ...
CAMPIONATUL DE BĂRBI ȘI MUSTĂȚI      Campionatul de bărbi și mustăți a avut loc la sfârșitul lunii trecute în Portland, SUA. Au participat peste 300 de concurenți la 18 categorii diferite, care au fost împărțite în trei grupe mari: mustăți, bărbi parțiale și bărbi complete. De exemplu, grupa mustăți a cuprins categoriile naturală, englezească, Dali, imperială, maghiară și freestyle, iar grupa bărbi complete a inclus categoriile naturală, ...
MAȘINA CARE NU SE MURDĂREȘTE      Pentru conducătorii auto care urăsc spălarea mașinii proprii - o corvoada costisitoare - în fața casei, în parcările de la blocuri sau la spălătoriile auto sau pentru cei care consideră piperate prețurile pentru estetica exterioară a autoturismelor, gigantul japonez Nissan propune prima mașină din lume care nu se murdărește pe orice fel de drum. O putem numi mașina care se “auto-curăță" și care ar pute...
OCHELARI PENTRU LENEȘI      În anul 1936, înainte de apariția televiziunii, au fost inventați în Anglia așa-numiții ochelari Hamblin, un fel de ochelari pentru leneși, concepuți ca oamenii să citească mai ușor în pat. Cuvintele de pe paginile cărților sau ziarelor se reflectau în ochii cititorului folosind oglinzi, astfel încât stand la orizontală gâtul rămânea drept.      Ideea a fost reactualizată de ochelarii "lazy glasses"...
HOTEL SUB PĂMÂNT      Noul hotel Inter Continental Shimao Shanghai Wonderland va fi construit într-o veche carieră de piatră și va avea 19 etaje, toate acestea fiind construite sub pământ. Proiectul a început deja și va fi gata în aproximativ 2 ani, inaugurarea fiind estimată cel mai târziu la începutul anului 2015.     Clădirea va fi inclusă într-un complex de agrement, va avea 380 de camere și un restaurant subacvatic,...
PERSISTENȚA IMAGINII NEGATIVE        În natură, culorile au o infinitate de nuanțe. În cel mai bun caz, ochiul uman nu poate percepe decât maxim 2 milioane de nuanţe de culori. Reproducerea culorilor, sub orice formă, se face doar parţial, dispozitivele actuale putând reda doar o parte din nuanţele de culori din natură.      Pe retină există două tipuri de celule care percep lumina, numite conuri și bastonașe. Aceste celule f...
TOALETA VIITORULUI      În zilele noastre aproximativ 11% din populația lumii nu are încă acces la apă curată (potabilă). Probabil nu ne gândim adesea la apa pe care o consumam zilnic, dar ne facem griji mai des că o toaletă nu este curată. Ca un proiect comun în viața noastră, există încercări diverse pentru a îmbunătăți aceste lucruri. Iată unul dintre ele, care poate fi descris foarte simplu, în două cuvinte: toaleta viito...
CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN LUME      Definiția tradițională a puterii se bazează pe puterea politică și economică. Clasamentul anual întocmit de Forbes a evidențiat primele 100 de femei, cele mai influente sau cele mai puternice femei, din opt categorii sau baze de putere: miliardari, afaceri, celebritate, finanțe, mass-media, filantropie și ONG-uri, politică și tehnologie. Puterea lor a fost determinată de Forbes în funcție de patru indi...