Anual mai multe firme bine-cunoscute își schimbă emblema sau logoul. Mai jos sunt câteva mărci de renume care și-au schimbat sigla anul acesta și au logouri noi pentru anul 2014.

   Așa cum spuneam și anul trecut, un logo, numit uneori și siglă, este un element grafic folosit pentru identificarea unei firme, a unui produs, a unei organizații, a unui eveniment etc. El poate fi compus din una sau mai multe litere, o imagine sau o combinație a acestor elemente, iar în context legal logoul este marca înregistrată a unei firme, a unui produs, a unei organizații, a unui eveniment etc. De obicei, agenții de publicitate însărcinează designerii cu crearea unui logo reprezentativ, care trebuie să evidențieze semnificația numelui sau activitatea companiei și să redea renumele acesteia. Acest lucru poate fi realizat printr-un simbol grafic și/sau al unui scris selectat.

   În continuare, iată câteva dintre aceste companii (în partea dreaptă sunt logourile noi, iar în partea stângă cele anterioare sau deja vechi):

1. Bacardi

Bacardi vechi                          Logouri noi pentru 2014 - Bacardi

2. PayPal

PayPal vechi                         Logouri noi pentru 2014 - PayPal

3. Black & Decker

Black & Decker vechi                          Logouri noi pentru 2014 - Black & Decker

4. Lipton

      Lipton vechi                       Logouri noi pentru 2014 - Lipton

5. Cadilac

Cadillac vechi                          Logouri noi pentru 2014 - Cadillac

6. Inter Milano

Inter Milano vechi                          Logouri noi pentru 2014 - Inter Milano

7. Reebok

Reebok vechi                          Logouri noi pentru 2014 - Reebok

8. Visa

Visa vechi                         Logouri noi pentru 2014 - Visa

Sursă: Business Insider