Publicitatea este o formă plătită de prezentare și promovare impersonală a ideilor, a bunurilor sau a serviciilor prin mijloace de informare. Multe companii folosesc publicitatea pentru a transmite unui anumit public mesaje referitoare la ele însele, la produsele și serviciile lor sau la modul lor de comportament, cu scopul de a determina un răspuns din partea acestuia. La publicitate și la publicitate pe scară nu apelează numai firme, ci și organizații cu scop nelucrativ și instituții sociale, care își promovează cauza în rândul unui public divers.

   Pornind de la ideea că publicitatea, prin reclame și anunțuri, se promovează la scară largă, să vedem cum se pretează direct pe scări și scări rulante.

   1. Acest anunț își propune să încurajeze consumatorii să reducă utilizarea pungilor de plastic.

Publicitate pe scară - Anunț pe scară

   2. Salvador Dali – expoziție la Muzeul de Artă din Philadelphia.

Publicitate pe scară - Anunț pe scară 1

   3. M&M’s (New England, S.U.A.)

Publicitate pe scară - Reclame pe scări

   4. Durex promovează prezervativele foarte lungi (extra long) pe o scară rulantă, la fel de lungă.

Reclame pe scări 1

   5. National Geographic invită la o aventură prin pădurile braziliene, într-o lume sălbatică, cu Richard Rasmussen.

Reclame pe scări 3

   6. UNICEF a lansat un anunț extrem de sugestiv la Shanghai: „Nu mă ignora. China are peste 1,5 milioane de copii defavorizați. Pentru a-i ajuta sună la telefonul…”

Anunț pe scară 2

   7. Salon pentru tunsuri moderne (Juice Salon – Hairstyles).

Reclame pe scări 2

   8. Reclamă la un parc de distracții (Hopi Hari Park).

Reclame pe scări 4

   9. Un îndemn pentru economisirea energiei electrice.

Anunț pe scară 3

   10. Duracell, energie peste tot.

Duracell

   11. Head & Shoulders, un pieptănat mult mai ușor.

Head & Shoulders

   12. Pizza, pe scări.

Reclamă la pizza

   13. Pantene, un păr mătăsos.

Pantene

   15. Salon de înfrumusețare (Revita).

Reclame pe scări 5

   15. Pentru a încuraja mersul pe scări în loc de scara rulantă, scările din stația de metrou Odenplan din Stockholm s-au transformat în clape de pian. După ce au fost instalate, 66% dintre călători le-au folosit.

Scară pian

   Acest scurt video este extrem de sugestiv asupra impactului.

   16. Turkish Airlines, cea mai bună companie aeriană din Europa în ultimii trei ani, nu se dovedește la fel de pricepută la amplasarea reclamelor, prezentând un avion propriu în picaj.

Reclame pe scări 9

   Nu toată lumea se descurcă pe o scară rulantă!

Pe scară rulantă

Sursă: Internet