Un raport publicat de Euromonitor arată că, la nivel mondial, bărbații cheltuiesc mai mulți bani pe haine decât au făcut-o vreodată sau bărbații cumpără mai multe haine. Cu toate că industria de îmbrăcăminte a cunoscut un mic regres în zone-cheie, cum ar fi America de Nord și Europa, anul trecut într-o serie de piețe, inclusiv Statele Unite, Marea Britanie și Germania, vânzările de haine pentru bărbați le-au depășit pe cele realizate pentru femei.

     La nivel mondial, vânzările de îmbrăcăminte pentru bărbați au crescut cu doar 5% în anul 2013, dar totuși puțin deasupra vânzărilor de îmbrăcăminte pentru femei. În curs de mai bine de un deceniu, vânzările de haine pentru bărbați, ajustate cu inflația, au crescut cu 70% față de anul 1998 și se așteaptă ca piața să ajungă la valoarea de 450 miliarde dolari în acest an.

Bărbații cumpără mai multe haine

     Din 1998 și până anul trecut, vânzările de costume, pijamale și halate și vânzările de costume de baie s-au (aproape) dublat, după ce s-a efectuat ajustarea cu inflația.

Bărbații cumpără mai multe haine - Vânzări haine bărbați

     Tot comparativ cu același an (1998), piața de îmbrăcăminte pentru bărbați ocupă acum, în 2013, un procent mai mare în ansamblu de 42% față de 38% în urma cu 15 ani. La nivel global, acest grafic arată cum sunt defalcate vânzările totale, hainele pentru bărbați reprezentând un sfert din piața mondială.

Bărbații cumpără mai multe haine - Vânzări globale 2013


Alte articole captivante


SPORTUL ALB      Albul imaculat al echipamentului a fost culoarea specifică pentru tenis sau tenisul de câmp, unanim acceptată până aproape de anul 1990. În tenisul de azi, echipamentul de culoare alb devine din ce în ce mai mult o amintire, poate pentru unii chiar melancolică. Personalitatea jucătorilor se identifică acum la turnee cu o întreagă paletă de culori, iar tabăra celor care susțin albul în tenis s-a redus a...
CELE MAI VALOROASE MĂRCI DE COSMETICE      Brand Finance a publicat studiul anual a celor mai valoroase brand-uri din industria cosmetică mondială. În ciuda unei scăderi ca valoare foarte ușoare, Olay deține în continuare poziția cea mai de sus, fiind marca dominantă în sectorul cosmetic, cu o valoare totală de 11,7 miliarde de dolari americani.      Gigantul francez L’Oréal a continuat ascensiunea în clasament, după ce a ajuns de pe locul a...
CELE MAI MARI COMPANII FARMACEUTICE      Cinci dintre cele mai mari companii farmaceutice din lume sunt americane, în timp ce restul de cinci, din primele 10 concerne farmaceutice, își au sediul în Elveția, Marea Britanie și Franța. În tabelul următor le-am schițat un mic profil bazat pe calculele realizate de Forbes, cu privire la valoarea de piață și valoarea netă a activelor la nivelul lunii mai a anului trecut și a vânzărilor și profitulu...
GEL ÎMPOTRIVA SÂNGERĂRII      Un student (Joe Landolina) în anul III de la Universitatea din New York a inventat un tratament nou pentru sângerare. El susține că invenția sa, o substanță numită Veti-Gel, începe procesul de coagulare și de vindecare atât de repede încât chiar răni majore la organele interne sau artere sunt în măsură să se închidă instantaneu. Veti-Gel declanșează instantaneu coagularea și apoi vindecarea.      V...
VESTIMENTAȚII DE OSCAR      În acest grafic frumos realizat, puteți vedea rochia fiecare actrițe care a participat la ceremoniile premiilor Oscar, în calitate de câștigătoare la categoria cea mai bună actriță.      Notă: Premiile Academiei Americane de Film, cunoscute popular sub numele de Premiile Oscar, sunt premii decernate anual în Los Angeles, California. Organizația are peste 6.000 de membri, toți profesioniști în diverse ...
E MAI BINE SĂ NU-ȚI FACI PATUL      E mai bine să nu-ți faci patul? Desigur că mamele, consoartele, femeile în general, ar caracteriza acest lucru printr-o lipsă de bună creștere. Dar există un motiv științific care demonstrează că e mai bine să nu-ți faci patul de dimineață, când marea majoritate dintre noi nu au nici un chef de o astfel de caznă.      Mai multe studii realizate separat, în diverse locuri, au ajuns la concluzia că un p...
AMPRENTA DE APĂ      Ați auzit, probabil, de termenul "amprenta de carbon", care se referă la cantitatea totală de dioxid de carbon (CO2) pe care o persoană o produce prin toate activitățile pe care le întreprinde. Prin similitudine s-a introdus și termenul "amprenta de apă", care reprezintă cantitatea totală de apă utilizată pentru a ne duce traiul zilnic. Iar când ne gândim la consumul total de apă, avem tendința să luam...
PASTILA ELECTRONICĂ PENTRU SLĂBIT      Pastila electronică pentru slăbit poate păcăli creierul să creadă că stomacul este plin și ar putea contribui astfel la combaterea obezității. Dispozitivul, considerat revoluționar, arată ca o tabletă sau pilulă obișnuită, dar este dotat cu o tehnologie de ultimă oră.      Pilula electronică pentru slăbit funcționează în același mod ca și stimulatoare gastrice, care suprimă pofta de mâncare. Numai c...
INIȚIATIVE ELVEȚIENE      Elveția are un stil foarte direct cu privire la democrație. De exemplu, modificarea Constituției sau adoptarea unei legi poate porni și de la o inițiativă proprie, a oricărui cetățean, care face o propunere. Apoi sunt necesare cel puțin 100.000 de semnături ca proiectul să poată fi votat de către alegătorii din cantoanele elvețiene, prin referendum, și să se aplice ca lege. Acest sistem permite tuturor...
PREMIILE CONCURSULUI DE FOTOGRAFIE NATIONAL GEOGRAPHIC 2012      National Geographic stabilește un standard pentru excelență în fotografie. Mai mult de 22000 de fotografii au fost transmise din peste 150 de țări, atât de fotografi profesioniști cât și de amatori entuziaști, iubitori de fotografie, de pe tot globul. Fotografiile au fost prezentate în trei categorii: oameni, locuri și natură și au participat la concursul anual din 2012 pentru creativitate și calitate ...