Un raport publicat de Euromonitor arată că, la nivel mondial, bărbații cheltuiesc mai mulți bani pe haine decât au făcut-o vreodată, adică bărbații cumpără mai multe haine. Cu toate că industria de îmbrăcăminte a cunoscut un mic regres în zone-cheie, cum ar fi America de Nord și Europa, anul trecut într-o serie de piețe, inclusiv Statele Unite, Marea Britanie și Germania, vânzările de haine pentru bărbați le-au depășit pe cele realizate pentru femei.

   La nivel mondial, vânzările de îmbrăcăminte pentru bărbați au crescut cu doar 5% în anul 2013, dar totuși puțin deasupra vânzărilor de îmbrăcăminte pentru femei. În curs de mai bine de un deceniu, vânzările de haine pentru bărbați, ajustate cu inflația, au crescut cu 70% față de anul 1998 și se așteaptă ca piața să ajungă la valoarea de 450 miliarde dolari în acest an.

Bărbații cumpără mai multe haine

   Pentru a demonstra că bărbații cumpără mai multe haine, din 1998 și până anul trecut, vânzările de costume, pijamale și halate și vânzările de costume de baie (aproape) s-au dublat, după ce s-a efectuat ajustarea cu inflația.

Bărbații cumpără mai multe haine - Vânzări haine bărbați

   Tot comparativ cu același an (1998), piața de îmbrăcăminte pentru bărbați ocupă acum, în 2013, un procent mai mare în ansamblu de 42% față de 38% în urma cu 15 ani. La nivel global, acest grafic arată cum sunt defalcate vânzările totale, hainele pentru bărbați reprezentând un sfert din piața mondială.

Bărbații cumpără mai multe haine - Vânzări globale 2013