Un nou studiu a arătat că bărbații își pierd interesul pentru propria persoană ca aspect general la vârsta de 46 de ani. În schimb, femeile depun eforturi susținute pentru a arăta bine și își fac griji pentru aspectul lor pentru încă 13 ani, adică cel puțin până la vârsta de 59 de ani. De asemenea, studiul relevă că femeile au mult mai puțină încredere decât bărbații că imaginea lor generală este bună, iar mai mult de o treime dintre ele declară că nu sunt mulțumite de aspectul lor în general.

     Studiul, comandat de Benenden Health, a examinat opiniile a peste 2.000 de bărbați și femei din Marea Britanie. Iată alte câteva concluzii:

  1. O treime dintre participanți au acuzat că lipsa fericirii personale contribuie la nivelul scăzut de încredere în modul în care arată.

  2. Mai mult de jumătate din cei intervievați au spus că nu sunt într-o formă fizică bună,  în timp ce o treime recunosc că nu au fost niciodată genul de oameni care să facă exerciții fizice.

  3. Tot o treime dintre ei spun că nu le pasă de alimentele pe care le mănâncă și nu contează cât de mult alcool beau. Mănâncă și beau ceea ce le place și nu ia în considerare implicațiile asupra stării de sănătate.

  4. Aproape 70% nu își fac griji în mod regulat cu privire la felul cum arată, în timp ce mai mult de jumătate nu privesc într-adevăr cu mândrie aspectul lor.

  5. Două treimi din cei căsătoriți cred că este normal să renunțe la grija aspectului propriu odată ce au un partener de viață. De fapt, după doar 26 de luni de la nuntă, căsătoriții nu mai sunt deranjați de felul cum arată.

  6. 25% au convingerea că păstrarea sănătății și grija pentru un aspect corespunzător implică cheltuieli mari de bani și un angajament de durată prea lungă.

  7. Alți factori care contribuie la declinul preocupării pentru o îngrijire personală odată cu vârsta sunt preferința pentru relaxare și confort facil în detrimentul unei exprimări personale și o reticență tot mai mare de a ține pasul cu tendințele care se manifestă în societate.

Aspect general

     Concluzia studiului sugerează că menținerea aspectului fizic general după o anumită vârstă devine pur și simplu o prioritate mai mică, iar bărbații par să „renunțe” cu mult mai devreme decât femeile.

      Am transcris o parte din acest studiu din convingerea că se potrivește destul de bine cu „aspectul” nostru, al românilor. Voi ce părere aveți?

Sursa : Benenden Health

 


Alte articole captivante


EVENIMENTELE NEGATIVE NE INTERESEAZĂ MAI MULT      Evenimentele negative ne interesează și ne afectează mai mult decât cele pozitive. Pe cele negative ni le amintim mai viu și ele joacă un rol mai important în modelarea vieților noastre. Războaiele și terorismul, dezastrele naturale sau provocate, crimele și violența, accidentele, scandalurile politice sau ale celebrităților, părinții cu un comportament iresponsabil, pierderile financiare, capriciile v...
PIRAMIDA BOGĂȚIEI      Toată lumea își dă seama că există un decalaj consistent între bogați și săraci, dar privind imaginea următoare, numită sugestiv piramida bogăției, putem să ne dăm seama mult mai ușor de modul în care bogăția mondială este defalcată între cei extrem de bogați, cei bogați și ceilalți, ca să nu spun săraci.      Piramida averilor, realizată în baza datelor furnizate de Credit Suisse, prin raportul averi...
BĂRBAȚII CUMPĂRĂ MAI MULTE HAINE      Un raport publicat de Euromonitor arată că, la nivel mondial, bărbații cheltuiesc mai mulți bani pe haine decât au făcut-o vreodată sau bărbații cumpără mai multe haine. Cu toate că industria de îmbrăcăminte a cunoscut un mic regres în zone-cheie, cum ar fi America de Nord și Europa, anul trecut într-o serie de piețe, inclusiv Statele Unite, Marea Britanie și Germania, vânzările de haine pentru bărbați...
PROGRAME DE FIDELITATE PENTRU CLIENȚI      Toate lumea a auzit de programe de fidelitate, dar se pare că ele nu mulțumesc, la modul general, nici comercianții și nici clienții. Sau așa relevă un studiu realizat de Accenture Strategy, care a chestionat mai mult de 25.000 de consumatori din întreaga lume și a constatat că 78% dintre clienți întorc spatele programelor de loialitate, iar comercianții pierd miliarde de dolari pe an cu puncte de reco...
ALCOOLUL – LUBRIFIANT INTELECTUAL      Când ai de rezolvat o problema complicată, dacă deschizi o bere poate fi ajutorul dorit. Un studiu surprinzător al cercetătorilor de la Universitatea din Illinois arată că alcoolul îmbunătățește aptitudinile de rezolvare a problemelor. Cercetarea condusă de profesorul Jennifer Wiley arată că amețeala produsă de băutură, în cantități de bun simț, mărește capacitatea memoriei, mai exact "abilitatea de a ...
CELE MAI PUTERNICE MOTOARE DE CĂUTARE       Alexa este o companie care furnizează date analitice din anul 1996. Alexa colectează date de la milioane de utilizatori de Internet, care folosesc una dintre cele peste 25.000 de extensii de browser diferite, iar datele sunt calculate folosind o combinație de medii estimate de vizitatori unici pe zi la un site și numărul estimat de afișări pe site. Harta următoare, realizată cu informațiile primare of...
TESTUL PRENATAL TREBUIE SĂ FIE OBLIGATORIU      O societate sănătoasă înseamnă în primul rând oameni sănătoși. Condiția sine-qua-non pentru a fi sănătos este să te naști sănătos. Iar pentru a te naște sănătos viitoarea mamă ar trebui să facă testul prenatal, care ar trebui să devină obligatoriu în cel mai scurt timp.      Acum mai bine de cincizeci de ani au apărut primele teste prenatale. Ele s-au concretizat în timp în câteva teste invazive de ba...
BUNURI DE CONSUM ȘI SERVICII ÎN UE      În anul 2013, nivelul prețurilor pentru bunuri de consum și servicii au diferit foarte mult între statele membre. Danemarca (140% din media EU-28) au avut cel mai înalt nivel de preț, urmată de Suedia (130%), Luxemburg și Finlanda (ambele 123%). Niveluri de preț de 10% - 20% peste media EU-28 au fost în Irlanda (118%), Marea Britanie (114%) și Olanda (110%), în timp ce Belgia și Franța (ambele 109%), A...
BĂUTURILE RECI POTOLESC SETEA      Într-o zi fierbinte de vară, caniculară sau după un efort prelungit nu ne dorim nimic altceva decât o băutură rece ca gheața care să ne potolească setea. Oare băuturile reci potolesc setea? Majoritatea oamenilor de știință, experților sau medicilor ne sfătuiesc să renunțăm la toate băuturile reci sau cu gheață în zilele toride și ne îndrumă spre băuturi calde sau chiar fierbinți, cum ar fi ceaiul, pent...
MIRACOL SOCIAL – JAPONIA      Istoria Japoniei este bogată și interesantă, devenind chiar subiect de studiu. Japonia este considerată la ora actuală o mare putere, din mai toate punctele de vedere. Să nu uităm, totuși, că în cel de-al doilea război mondial a suferit pierderi inestimabile, iar consecințele au fost pe termen lung. Dintre toate țările din lume este singura națiune care a suportat vreodată un atac nuclear.      Poate ...