Un logo, numit uneori și siglă, este un element grafic folosit pentru identificarea unei firme, a unui produs, a unei organizații, a unui eveniment etc. El poate fi compus din una sau mai multe litere, o imagine sau o combinație a acestor elemente, iar în context legal logo este marca înregistrată a unei firme, a unui produs, a unei organizații, a unui eveniment etc. De obicei, agenții de publicitate însărcinează designerii cu crearea unor logouri reprezentative, care trebuie să evidențieze semnificația numelui sau activitatea companiei și să redea renumele acesteia. Acest lucru poate fi realizat printr-un simbol grafic și/sau al unui scris selectat.

   În continuare, iată câteva mărci de renume care și-au schimbat logoul anul acesta (în partea dreaptă fiind cel nou):

     1. VH1

Vh1                                 Vh1 nou

2. SAAB (producător de automobile din Suedia

Saab                                Saab nou

3. Nivea

Nivea                               Nivea nou

4. Lucky Strike

Lucky Strike                               Lucky Strike nou

5. Facebook

Facebook                               Facebook nou

6. Procter and Gamble

Procter & Gamble                              Procter & Gamble nou

7. 20th Century Fox

20th Century Fox                                20th Century Fox nou

8. Motorola

Motorola                                Motorola nou

9. Hooters (este marca înregistrată utilizată de două lanțuri de restaurante americane)

Hooters                             Hooters nou

10. Dow-Jones (este unul dintre cei mai cunoscuți indici bursieri din lume)

Dow Jones                               Dow Jones nou

11. Firefox

Firefox                               Firefox nou

12. Instagram

Instagram                                Instagram nou

13. American Airlines

American Airlines                                American Airlines nou

14. WNBA (Asociația Națională de Baschet Feminin – S.U.A)

WNBA                                WNBA nou

15. Billboard (revistă săptămânală americană orientată spre industria muzicală, recunoscută pentru clasamentele muzicale – cele mai populare cântece și albume, clasificate pe categorii muzicale)

Billboard                               Billboard nou

Sursă: Business Insider