Într-o piață deja saturată de produse „anti-îmbătrânire”, Yves Saint Laurent a venit cu o ofertă de ultimă oră: o colecție de produse, care pretinde că dă timpul înapoi, prin “lumina Creatorului” (Forever – Light Creator), prima formulă din lume protejată de treisprezece brevete. Produsele au creat o mică isterie, cu o listă de așteptare de mii de oameni și o linie telefonică dedicată, pentru ca YSL să țină pasul cu cererea. Această frenezie a apărut după ce YLS a anunțat că produsele sale au făcut pielea proaspătă, imediat, la 76 % dintre femeile testate și un ten mai tânăr în termen de o lună de utilizare pentru 92% dintre femei.

     Gama conține o versiune sintetică de polizaharide și oligozaharide, care sunt create în piele. Aceste zaharuri ajută la menținerea aspectului neted al pielii, îmbunătățindu-i elasticitatea atunci când îmbătrânește. Yves Saint Laurent este prima companie de cosmetice care folosește zaharuri sintetice, iar denumirea aleasă îi va asigura un profit uriaș – orice bună creștină va folosi „lumina Creatorului” pentru a devenii mai tânără și mai iubitoare de Dumnezeu.

Ser anti-îmbătrânire

     Produse au prețuri cuprinse între 40 și 99 de euro, dar serul anti-îmbătrânire (71€) este, de departe, cel mai mult cerut. Managerul general de la Yves Saint Laurent, Amandine Ohayon, a declarat că serul va „reduce semnificativ aspectul de pigmentare și întunecare a pielii, oferind o față cu un ten neted, uniform, de tânără”.

Ser anti-îmbătrânire 1

     În ciuda prosternărilor consumatorilor la altarul de vânzări Yves Saint Laurent, chiar și înainte că produsele să fie la vânzare, mai mulți dermatologi avertizează că produsul nu poate fi așa de miraculos cum se pretinde. Efectul observat este probabil temporar, iar de îndată ce stai din nou în soare sau te-ai bronzat un pic pigmentarea va reveni.

     Loțiunile de îngrijire pentru piele costă între 925 și 1750 euro pe tonă, dar o cremă profesională ar putea costa până la 23.000 de euro pe tonă. Cult 51 este o crema mult mai scumpă, un flacon de 50 ml costând 145 de euro (125 £) sau 109 000 euro pe tonă.

Cremă Cult 51

     Dar cea mai scumpă cremă din lume este 111 SKIN Celestial Black Diamond Cream, care a făcut furori printre amatorii de produse exclusiviste sau controversate. Crema facială costă 692 de euro (599 £) – recipiente de 50 ml și este la vânzare exclusiv la magazine de lux, cum ar fi Harrods. Producătorul promite că acționează în profunzimea pielii pentru a o regenera, cu ingrediente precum colagen de tip I și III, formula NAC Y2 și acid hialuronic. În plus, crema conține agenți pentru albire, care oferă strălucire tenului, îl face să arate mai sănătos, îl tonifiază și îi uniformizează nuanța. De asemenea, conține un ingredient neobișnuit: pulbere de diamante negre, care sunt foarte rare.

Cea mai scumpă cremă din lume

     Produsul a fost testat de astronauți, în cosmos, unde procesul îmbătrânirii este accelerat. Crema a fost concepută special pentru a face față unor condiții de mediu extreme, protejând pielea expusă la temperaturi variabile, poluare, schimbări de mediu, etc.

 


Alte articole captivante


PRODUCȚIA DE CEREALE ȘI LAPTE ÎN UE (2012)      În anul 2012 statele membre (EU28) au produs 285 milioane de tone de cereale. Privind în urmă, a existat un vârf de 320,5 milioane tone în 2008, apoi producția a scăzut la 301,4 milioane tone în 2009 și la 283,5 milioane tone în 2010 și apoi a rămas stabilă în 2011 și 2012.      Din totalul de cereale produse în EU în anul 2012, 126 milioane tone (44%) au fost de grâu, 60,1 milioane tone (21%) de poru...
PORSCHE 911 – 50 DE ANI      De la debutul său în anul 1963 la Frankfurt Motor Show și până la prezentarea modelului GT3 anul acesta la Geneva Motor Show, timp de 50 de ani, Porsche 911 și-a câștigat, pe bună dreptate, un loc de cinste în galeria celor mai bune mașini produse vreodată. Într-o epocă în care creativitatea este decisivă, "legendarul" 911 continuă să demonstreze în continuare ceea ce înseamnă o mașină sport. Iată o sc...
UN TRUC DE ADEMENIRE INCREDIBIL      Plantele folosesc o varietate de tactici extrem de diversă pentru a realiza polenizarea și implicit pentru a atrage agenții polenizatori. Circa 5 la sută din toate plantele existente pe glob apelează la trucuri și înșelăciuni pentru a atrage insectele polenizatoare, dar până acum cercetătorii nu au mai întâlnit un astfel de truc de ademenire.      O plantă ornamentală, destul de populară, din grupul d...
RETRO – anii 1930           Poate cuvântul retro nu pare potrivit, deoarece nu reflectă toate preferințele dintr-o anumită perioadă (activități, comportament general, modă, muzică, stil, etc.), dar l-am ales pentru că marchează și o întoarcere în urmă sau îndărăt, cum îi place să spună unui om deosebit pentru mine. Această întoarcere în timp, prin câteva fotografii ale vremii, aș vrea să formeze, cât de cât, imaginea unor vr...
8 MINUTE PÂNĂ LA PĂMÂNT      Unitatea astronomică, adică distanța dintre Pământ și Soare, era egală cu aproximativ 150 de milioane de kilometri, neprecizându-se până acum valoarea exactă. Iar o unitate de referința în geometrie care variază face o impresie proastă. De aceea, pentru a nu mai fluctua, în plus sau minus cu câțiva metri, ea a fost stabilită oficial de Uniunea Astronomică Internaționala (UAI).      Unitatea astronom...
INDICELE DE MASĂ CORPORALĂ      Indicele de masă corporală (IMC) este un indicator de grăsime corporală cunoscut mai ales sub denumirea de Body Mass Index, BMI. Valorile acestui indice se interpretează astfel:  subponderali (IMC mai mic de 18,5), greutate normală (IMC între 18,5 până la 24,9), cu exces de greutate – supraponderali (IMC de la 25 până la 29,9), obezitate (IMC 30 – 34,9) sau obezitate severă (IMC mai mare de 35). IMC sa...
CHELTUIELI DE PUBLICITATE      Cetățenii din SUA sunt cei mai “valoroși” pentru agențiile de publicitate, potrivit datelor publicate de eMarketer, care a analizat cheltuielile de publicitate la nivel mondial pentru ultimii ani și a estimat cheltuielile aferente pentru anii următori. Datele se bazează pe anunțurile agențiilor de publicitate din 22 de țări, din care nu face parte, bineînțeles, Romania. Desigur, aceste cifre sunt la va...
IMAGINI HAIOASE 7          Plimbările mele pe cărările Internetului și corespondența prin e-mail cu prieteni adevărați sau virtuali mi-au dezvăluit multe fotografii amuzante, unele prin ridiculul sau comicul situaților, poze nostime și ilare sau într-un cuvânt imagini haioase. După ce le-am împărtășit mai întâi cu prietenii de pe Facebook, adăugându-le un scurt comentariu propriu, am decis să le public și aici, într-o serie ...
JOCUL DE-A DUMNEZEU: INGINERIA GENETICĂ      Ingineria genetică este o ramură a genetici care modifică genomul organismelor vii, astfel încât le conferă caracteristicile dorite. Majoritatea aplicațiilor sunt în domeniul agricol, dar și în cel animal sau chiar uman. Prin aceste modificări, am creat anumite caracteristici benefice, ca rezistența la boli, rezistența la diferiți factori de mediu (temperatură, umiditate, sol, etc.), o anumită dimensiu...
AMPRENTA DE APĂ      Ați auzit, probabil, de termenul "amprenta de carbon", care se referă la cantitatea totală de dioxid de carbon (CO2) pe care o persoană o produce prin toate activitățile pe care le întreprinde. Prin similitudine s-a introdus și termenul "amprenta de apă", care reprezintă cantitatea totală de apă utilizată pentru a ne duce traiul zilnic. Iar când ne gândim la consumul total de apă, avem tendința să luam...