Oricine a auzit de Facebook și probabil foarte mulți au vizualizat cel puțin un profil sau mai multe poze de copertă Facebook pe site-ul de socializare. Pentru fiecare utilizator există o fotografie mai mare, aleasă de către acesta, numită copertă și o poză de profil, de dimensiuni mai mici, selecționată tot de deținătorul contului, care se încadrează în copertă. Priviți ce au reușit unii utilizatori să realizeze din cele două fotografii, care, să zicem, caracterizează profilul fiecăruia. Eu cred că unele sunt interesante, iar altele haioase.

Poze de copertă Facebook

Poze de copertă Facebook 1

Poze de copertă Facebook 2

Poze de copertă Facebook 3

Poze de copertă Facebook 4

Poze de copertă Facebook 5

Poze de copertă Facebook 6

Poze de copertă Facebook 7

Poze de copertă Facebook 8

Poze de copertă Facebook 9

Poze de copertă Facebook 10

Poze de copertă Facebook 11

Poze de copertă Facebook 12

Poze de copertă Facebook 13

Poze de copertă Facebook 15

Poze de copertă Facebook 16

Poze de copertă Facebook 17

Poze de copertă Facebook 18

Poze de copertă Facebook 19

Poze de copertă Facebook 20

Poze de copertă Facebook 21

Poze de copertă Facebook 22

Poze de copertă Facebook 23

Poze de copertă Facebook 24

Poze de copertă Facebook 25

Poze de copertă Facebook 14

     M-aș bucura dacă aș afla și părerile voastre despre aceste fotografii-copertă!


Alte articole captivante


CEL MAI EFICIENT AUTOBUZ ELECTRIC      La mijlocul acestei luni, la expoziția din Houston, BYD Motors a prezentat un autobuz electric articulat cu o autonomie de peste 270 de kilometri și cu o încărcare de până la 120 de pasageri, care poate fi considerat cel mai eficient autobuz din lume la acest capitol.      BYD s-a axat de mai mulți ani pe fabricarea de baterii ecologice, iar noul acumulator fier-fosfat (baterie Fe) este complet reci...
INVENȚII JAPONEZE – CONTINUARE      De-a lungul ultimelor decenii, inventatorii japonezi au venit cu niște idei năstrușnice, unele chiar scandaloase. Această expunere scrisă și în imagini, completează ceea ce am prezentat, cu câteva săptămâni mai înainte, la Invenții japoneze. Poate o să vă împărtășesc și alte soluții japoneze bizare.      Aceste pere înfiorătoare au fost fotografiate la un supermarket din Beijing, China,  devenind subi...
ILUZIA OPTICĂ A ȘOSELEI      Iluzia este o percepție falsă a unor obiecte, figuri sau a unei persoane prezente în fața ochilor noștri, determinată de legile de formare a percepțiilor sau de anumite stări psihice sau nervoase, determinând o situație în care o aparență sau o ficțiune este considerată drept realitate. Iluzia optică nu este altceva decât perceperea vizuală denaturată a unor obiecte sau figuri din realitate, datorită p...
SEMNIFICAȚIA EXPRESIEI LUNA DE MIERE      În zilele noastre noțiunea de luna de miere are un sens plăcut, pozitiv, dar această tradiție are la bază niște obiceiuri nu tocmai fericite pentru tânăra mireasă. Această sintagmă este legată de concepțiile medievale asupra femeii și asupra căsătoriei. În Evul Mediu dragostea era considerată un sentiment distrugător, care nu avea sens, o pasiune bazată mai degrabă pe porniri instinctive, ci nu pe spir...
CEL MAI SPECTACULOS ORGAN SEXUAL      Cel mai spectaculos organ sexual a fost încoronat, după multe deliberări ale oamenilor de știință și ale unei parți din public, penisul detașabil al caracatiței argonaut. Cu alte cuvinte, această vietate marină are cel mai ciudat mod de împerechere sau masculul are cel mai ciudat penis din lumea animală.      Probabil, pentru noi, multe ritualuri de împerechere din lumea înconjurătoare sunt bizare ș...
INDICELE DE SĂRĂCIE      Indicele de sărăcie (misery index) este o măsură economică brută creată de Arthur Orkum, care însumează rata de șomaj și rata de inflație a unei țări, pentru a evalua condițiile de suferință, de nefericire sau de mizerie în care trăiește un popor (cu cât  numărul este mai mare, cu atât este mai mare sărăcia). Fericirea și nefericirea popoarelor este calculată prin diverse metode sau indicatori, rezulta...
CELE MAI VALOROASE MĂRCI DE COSMETICE      Brand Finance a publicat studiul anual a celor mai valoroase brand-uri din industria cosmetică mondială. În ciuda unei scăderi ca valoare foarte ușoare, Olay deține în continuare poziția cea mai de sus, fiind marca dominantă în sectorul cosmetic, cu o valoare totală de 11,7 miliarde de dolari americani.      Gigantul francez L’Oréal a continuat ascensiunea în clasament, după ce a ajuns de pe locul a...
CONVINGERI NEREALISTE      Cei mai mulți pacienți care folosesc chimioterapia pentru cancerul pulmonar incurabil sau cancerul de colon cred în mod eronat că tratamentul îi poate vindeca. Tratamentul însă nu face altceva decât pur și simplu să le “cumpere” ceva timp, săptămâni sau luni, sau să le ușureze simptomele, nefiind un leac, sugerează un studiu important. Cercetătorii spun că medicii ori nu sunt suficient de sinceri cu pa...
SUTIENUL DOCTOR       În fiecare an 1 milion de femei sunt diagnosticate cu cancer la sân și 400 000 de femei mor din cauza acestei boli. Riscul mediu a unei femei de a dezvolta  cancer la sân este de 12 %, iar una din opt femei este diagnosticată cu o formă de cancer la sân. Pornind de la aceste considerente, a fost produs un sutien care scanează țesutul mamar (The Breast Tissue Screening Bra), fiind un sistem de monitori...
SOLUȚIA LA PROBLEMA PAHARELOR      Aceasta este soluția la problema paharelor. Se ia cel de al doilea pahar și se varsă în al cincilea pahar. Așa am mișcat un singur pahar, pe care l-am pus la loc.        Alte teste, de logică, de inteligență sau IQ, cu sau fără imagini, și alte probleme diverse și interesante le găsiți la categoria Perspicacitate.