Cu un simplu click din tocuri, o pereche de pantofi, dotată cu un sistem GPS, poate ajuta orice bărbat să-și găsească mai ușor drumul spre casă. Pantofii au fost creați de  designerul britanic Dominic Wilcox, pe principiul că nicăieri nu este ca acasă. Pantofii cu GPS sunt programați pentru a vă ghida înapoi spre locuința dumneavoastră, indiferent unde vă aflați în lume.

Pantofi cu GPS 1

     Wilcox a fost inspirat de filmul Vrăjitorul din Oz. Protagonista, Dorothy Gale, care pornește într-o căutare, vrea să se întoarcă acasă după ce a străbătut țara fanteziei din Oz. „M-am gândit că Dorothy ar putea să  facă clic pe pantofii ei și aceștia s-o conducă acasă”, spune el pe site-ul său oficial.

Pantofii cu GPS

     Un prototip complet funcțional a fost produs: o pereche de pantofi din piele pentru bărbați care includ un receptor GPS încorporat în călcâiul pantofului stâng și o antenă într-o etichetă roșie atașata la spate. Utilizatorii trebuie să încarce în pantofi destinația lor preferată prin intermediul unui software de cartografiere la comandă și un cablul USB, apoi, pentru a activa GPS-ul, trebuie să facă un simplu clic pe tocuri.

Pantofi cu GPS 2

     Fiecare pereche de pantofi dispune de o serie de lumini cu LED-uri: pantoful drept are o bară de progres care arată cât de departe trebuie să meargă purtătorul, în timp ce pantoful stâng prezintă un inel de lumini care arată purtătorului dacă se îndreaptă în direcția cea bună.

Pantofi cu GPS 3

     Pantofii au fost comandați, ca parte din Proiectului Global Footprint din Northamptonshire, (Anglia), care celebrează istoria pantofilor și a industriei de încălțăminte.

     Credeți că va purta cineva acești pantofi? Sunt oare utili sau este o simpla extravaganță? Timpul ne va arăta. Designerul ne spune că s-a inspirat de la pantofii unei fete, dar a proiectat pantofi bărbătești. Probabil un model pentru femei era mult mai greu de realizat și nu avea nici căutare. Sau vrea să-i ajute pe cei care nu mai știu unde stau…

Sursa : Mashable


Alte articole captivante


ISTORIA IMNULUI ROMÂNIEI      Imnul de stat al României are o istorie de peste 150 de ani. România a avut șase imnuri naționale, toți cei care s-au perindat la putere schimbând atât ziua națională, cât și imnul și simbolurile (însemnele) țării. Așadar, într-un secol și jumătate ne-am schimbat imaginea de șase ori, făcând “istorie”.      Imnul de stat ar trebui să fie un cântec solemn și oficial, o melodie triumfală, patriotică, ca...
ANTRENAMENTUL CREIERULUI ONLINE      Mulți oameni la vârsta de mijloc încep să observe că memoria și claritatea mentală nu sunt ceea ce au fost cândva. Nu își pot aminti brusc unde au pus cheile doar cu un moment în urmă, numele unei vechi cunoștințe sau numele unui trupe de muzică. În mod aparent nevinovat, această pierdere de concentrare mentală poate avea un impact negativ asupra noastră din punct de vedere social, profesional și în ge...
SUPRAPONDERALI vs SUBPONDERALI      Kilogramele în plus nu sunt cauza unei morți premature, arată un mai vechi studiu. O analiză a înregistrărilor unor pacienți timp de șase ani arată că a fi supraponderal sau obez ușor nu a fost asociată cu un risc crescut de deces prematur. Obezii severi pot fi cauza unei morți premature, dar numai în cazul în care kilogramele în plus au fost însoțite de diabet zaharat și hipertensiune arterială.     ...
ILUZIA STABILITĂȚII      Chiar dacă suntem convinși sau ezitanți când spunem că ne-am schimbat foarte mult de-a lungul anilor, foarte putini dintre noi admit că ne vom schimba în viitor - potrivit unui nou studiu publicat în revista Live Science la începutul lunii.      Studiul a inclus 19 000 de oameni cu vârste cuprinse între 18 și 68 de ani, care au fost chestionați cu privire la cât de mult cred că s-au schimbat în ultimu...
EFECTUL FUNDAMENTAL AL ȘOMAJULUI      Ultimele studii la nivel mondial au demonstrat că efectul fundamental al șomajului este schimbarea personalității.      Șomajul este un fenomen social-economic care se manifestă prin inactivitatea forțată – sau uneori chiar dorită - a unui număr mare de salariați, ca rezultat al dezechilibrului dintre cerere și ofertă pe piața forței de muncă. Cauzele principale ale șomajului se găsesc în domeniul inv...
IMAGINI SUBTILE      Imagini subtile sau într-un fel ușor transparente, pentru că sunt pătrunzătoare prin mici amănunte, care fac distincția fineții sau agerimii privitorului, descoperindu-se numai printr-o cercetare mai atentă, care denotă capacitatea de percepție în esența lucrurilor. Spiritul analitic, care tratează cu multă finețe sau chiar cu ingeniozitate probleme grele sau mărunte, transmite un mesaj important prin ...
SALTEA PENTRU ÎMBRĂȚIȘĂRI      Această saltea, numită sugestiv saltea pentru îmbrăţişări, ar putea reprezenta sfârșitul problemelor pentru cuplurile care vor să doarmă îmbrățișate toată noaptea. Prin construcția sa, salteaua promite o noapte de îmbrățișări și giugiuleală fără a risca amorțirea brațelor și a umerilor.      Salteaua este confecționată în totalitate dintr-o spumă specială și are mai multe lamele de 3 inch, un fel de g...
SPAM-UL LA NIVEL MONDIAL      Spamming sau spam este procesul de expediere a mesajelor electronice nesolicitate, de cele mai multe ori cu caracter comercial, de publicitate pentru produse și servicii dubioase, practicată în industria marketingului electronic și de proprietarii de site-uri pornografice. Spam-ul se distinge prin caracterul agresiv, repetat și prin privarea de dreptul la opțiune.      Mesajele electronice nesolicitat...
ANTIBIOTICE NATURALE      Suntem conștienți că există antibiotice naturale la îndemână noastră, zi de zi? În loc să așteptăm până când ne îmbolnăvim și să apelăm la medicamente, putem începe întărirea sistemului imunitar în avans. De sute de ani, există alimente și plante care nu și-au pierdut capacitatea de a lupta împotriva bacteriilor și, mult mai important, bacteriile nu devin imune sau rezistente la ele. Și încă mai sunt b...
EXCURSII ȘI CĂLĂTORII ÎN UE      În anul 2012, locuitorii Uniunii Europene (UE-28) au făcut în total 1,2 miliarde de excursii pentru o noapte sau pentru mai multe nopți. Aproape jumătate din aceste călătorii (48%) au fost pentru vacanțe și petrecerea timpului liber, 35% pentru vizite la rude și prieteni, 13% pentru mediul de afaceri și 4% pentru alte motive. Lungimea medie a unei excursii a fost de 5,2 nopți.      Din numărul total ...